Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Barenaked Ladies - hva tycks?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-08, 20:41   #1
Left
Passiv

Standard

Barenaked Ladies - hva tycks?

Jeg oppdager stadig musikk jeg ikke har hørt før.

Hva hører du på nå om dagen?

Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 20:45   #2
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barenaked Ladies - hva tycks?

Barenaked Ladies er bra.

For tiden er jeg hekta på Collective Soul og Nickelback.

Gammel 23-01-08, 20:46   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker Barenaked Ladies!

Gammel 23-01-08, 21:28   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, de er det lenge siden jeg har hørt på! Jeg er på et evigvarende bluegrass-kick, og det er blitt enda større etter at jeg fikk Country Music, the complete visual history til jul. Det er jo så mye jeg må sjekke ut!

Men Dolly Partons

(Kilde: youtube.com)
går jeg aldri lei av.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:42   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barenaked Ladies fikk jeg litt kick på i høst, og hørte mye på dem - like etter oppdaget jeg Magnetic Fields (fikk en plate til jul og kjøpte en trippelplate like etter jul) som er omtrent det eneste jeg har hørt på etter nyttår (ispedd litt mer Barenaked Ladies, som jeg også fikk en plate med til jul). Før dette inntraff, hørte jeg blant annet mye på Alison Krauss-/Robert Plant-albumet. Og en del annet som mannen min har innskaffet (det er nesten bare han som innhenter musikk i huset).

Gammel 23-01-08, 23:51   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hørte en del på de for 10 år siden. Men det var ikke noe evigvarende fenge. Nå om dagen går det mest i Alicia Keys, Kanye West, Madrugada og så lader jeg opp til konsert med Smashing Pumpkins.

Gammel 24-01-08, 08:43   #7
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Barenaked Ladies fikk jeg litt kick på i høst, og hørte mye på dem - like etter oppdaget jeg Magnetic Fields (fikk en plate til jul og kjøpte en trippelplate like etter jul) som er omtrent det eneste jeg har hørt på etter nyttår (ispedd litt mer Barenaked Ladies, som jeg også fikk en plate med til jul). Før dette inntraff, hørte jeg blant annet mye på Alison Krauss-/Robert Plant-albumet. Og en del annet som mannen min har innskaffet (det er nesten bare han som innhenter musikk i huset).

Er det bra? Jeg har litt lyst til å kjøpe den.

Gammel 24-01-08, 10:02   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Barenaked Ladies har jeg ikke noe forhold til, her i huset går det for tiden i gammelt Alice Cooper, Nine Inch Nails, Coheed & Cambria, Kamelot og Arjen Lucassons prosjekter (Star One, Ayreon, Stream of Passion).

Gammel 24-01-08, 10:17   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enhjørning, liker du svenske Pain?

Gammel 24-01-08, 10:20   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Enhjørning, liker du svenske Pain?

Jeg har ikke fått hørt noe på dem, selv om jeg har lest mye om dem (Monster, Scream).
Har du noen anbefalninger?
(Svenske Pain of Salvation, derimot... )

Gammel 24-01-08, 10:26   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg la inn link i innlegget mitt nå, til hjemmesiden. Jeg har hørt mest på det gamle stoffet, bl.a. Nothing Remains the Same fra 2002 og bakover. Han spilte på første Infernofestivalen, i '99 ('00?).

Gammel 24-01-08, 10:31   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg la inn link i innlegget mitt nå, til hjemmesiden. Jeg har hørt mest på det gamle stoffet, bl.a. Nothing Remains the Same fra 2002 og bakover. Han spilte på første Infernofestivalen, i '99 ('00?).

Okei!
Skal sjekkes ut ved en anledning der jeg ikke har syk mann sovende ved siden av meg...
(For jeg går ut fra at dette skal spilles forholdsvis høyt... )

Gammel 24-01-08, 10:35   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

(For jeg går ut fra at dette skal spilles forholdsvis høyt... )

Det hjelper! Du kan vekke ham med denne

laget av en gammel flamme, faktisk. Eller

, som er fryktelig trist.

Gammel 24-01-08, 10:43   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Oi, tusen takk!
Dette hørtes veldig interessant ut, må nok grave dypere i Pain-katalogen hører jeg!
(Jeg kunne ikke dy meg, men måtte sjekke ut videoene med lyden lavt, bare for å få et inntrykk. Og den første videoen var faktisk veldig morsom! )

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.