Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 21:20   #301
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Da er det jo opplagt at du må bestille mer nå!

Har forresten kjøpt samme bluse som deg! I tillegg kjøpte jeg noen gensere, og (den etterhvert mye omtalte) skinnjakken.

007 er ikke aktiv  
Gammel 30-10-06, 21:51   #302
komo
Aktiv

komo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
komo er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Mannen min har handlet diverse klær fra GAP til meg og barna i dag. Gjett om jeg gleder meg til julaften... nei jeg mener fredag... da kommer han hjem fra USA .

Jeg sendte egentlig med han en handleliste (med bilder av det jeg ville ha), men han fant ikke noe særlig av det der han var, så han skal innom en annen butikk senere i uken også.

Det blir gøy , jeg vet det, min mann kom hjem(fra USA) for et par uker siden med masse tøy til barna fra Gap og Abercombie, det var nesten som julekvelden ja!
Nå begynner Abercombie på ca str 10 år, men de har myyyye fint, tror det må bli litt julegaver til de to største(9 og 10).

komo

Gammel 30-10-06, 21:52   #303
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av komo, her.

Det blir gøy , jeg vet det, min mann kom hjem(fra USA) for et par uker siden med masse tøy til barna fra Gap og Abercombie, det var nesten som julekvelden ja!
Nå begynner Abercombie på ca str 10 år, men de har myyyye fint, tror det må bli litt julegaver til de to største(9 og 10).

komo

Nesten som å få nye klær til dukkene sine

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-10-06, 22:21   #304
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jakken var 100 ganger finere enn på bildet, akkurat sånn jeg har ønsket meg!!

Ja, den er utrolig fin irl. Jeg er blitt kjempeglad i den allerede, og har brukt den og strikkekåpen om hverandre hele uken.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 30-10-06, 22:48   #305
komo
Aktiv

komo sin avatar

komo er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Nesten som å få nye klær til dukkene sine

Gammel 30-10-06, 23:38   #306
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk disse til Lille i dag:

Jeg er helt forelsket, de er så små!!!

Gammel 31-10-06, 09:12   #307
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg fikk disse til Lille i dag:

Jeg er helt forelsket, de er så små!!!

Jeg har jo fått med meg at man bare må ha slike for tiden. Skal de liksom være fine eller er det helserelatert?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 31-10-06, 09:19   #308
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LilleLeo: kjempefine: Min prinsesse har rosa.

007 er ikke aktiv  
Gammel 31-10-06, 14:18   #309
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så BLE det shopping på HM da...

Jeg er SÅ svak!

Ble dette:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 31-10-06, 14:27   #310
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Guniss: Kjolen var bare vakker

Gammel 31-10-06, 14:32   #311
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir spennende å se hvordan den er på da

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 31-10-06, 14:36   #312
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt enig!
Jeg var sekunder fra å kjøpe den i går jeg også, helt til jeg kom på at jeg ikke er et kjole-menneske.

Gammel 31-10-06, 14:39   #313
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Helt enig!
Jeg var sekunder fra å kjøpe den i går jeg også, helt til jeg kom på at jeg ikke er et kjole-menneske.

DET er ikke jeg heller, men prøver å bli

Men kan jo brukes utapå bukser den der da

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 31-10-06, 14:52   #314
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

I dag kom vårens HM katalog.
Gi meg styrke til å motstå.

007 er ikke aktiv  
Gammel 31-10-06, 15:03   #315
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, en shoppe-tråd. Uff. I dag har jeg kjøpt denne her

Kjøpte selvfløgelig litt mer da , men den var finest.

Kan dere ikke skrive hvor dere har shoppet, sånn i tilfelle man skulle la seg friste?

Gammel 31-10-06, 22:29   #316
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så BLE det shopping på HM da...

Jeg er SÅ svak!

Ble dette:

åh, denne tunika-kjolen er bare helt nydelig jo! Den fant ikke jeg.... bestilte en haug med klær på HM Rowells her om dagen... Sikkert kjempefint med tights til også....

Gammel 31-10-06, 22:51   #317
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Takk for tips og link damer (Canisa og Angelique ) Snakk og tråd da .... og forum ... Joda, her skal jeg nok finne meg til rette

Så var det shoppingen da Det ble Ticket to heaven jakke til storesøster i dag

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ticket offwhite vinterjakke str 10.jpg (31,8 KB, 12 visninger)
Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 31-10-06, 22:52   #318
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Takk for tips og link damer (Canisa og Angelique ) Snakk og tråd da .... og forum ... Joda, her skal jeg nok finne meg til rette

Det vil jeg tro!

Godt du kom!!!!!

Gammel 01-11-06, 08:27   #319
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg har visst også bestilt kjolen som guniss har bestilt på hm.. Den var jo bare vakker!

Og dessuten helt min stil! Dvs, den stilen jeg prøver å få. Mitt mål for året er nemlig å bli mer stæsjete!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 01-11-06, 08:29   #320
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Så var det shoppingen da Det ble Ticket to heaven jakke til storesøster i dag

Den var kjempefin Snill & Grei!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.