Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 13:23   #461
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg har gått bananas på forhåndsbestilling av Odd Molly-stæsj

Disse var jo bare kjempefine

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 12-01-08, 10:27   #462
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I går handlet jeg MASSE flotte klær på salg til meg og mannen

Til mannen:Ullfrakk fra Boss,tynn strikkegenser fra Boss,penskjorte fra Boss og tøff hettejakke.

Til meg:7 forskjellige topper (alt fra singlet til lange topper/tunikaer+ skjerf fra American Vintage og tøffe støvletter fra Replay.

Noen som vet hvor de selger American Vintage på nettet?

nikki er ikke aktiv  
Gammel 12-01-08, 13:13   #463
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nok en topp fra American Vintage + 2 skjerf.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 12-01-08, 22:37   #464
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I dag kjøpte jeg en Marc'o Polo svart kashmirgenser til meg selv (-50% ), og en rosa dunjakke(-30%) på Benetton til LilleVenn.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 12-01-08, 23:40   #465
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Noen som vet hvor de selger American Vintage på nettet?

Her

Macky er ikke aktiv  
Gammel 12-01-08, 23:45   #466
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestilte tidligere i uken korte, sjokoladebrune UGG fra Australia;

Og nå nettopp bestilte jeg litt interiørstæsj fra lady og landstrykeren til prinsessens nye rom:

+ litt til

Macky er ikke aktiv  
Gammel 13-01-08, 18:28   #467
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Har kjøpt disse, det er Uggs men ikkje den typiske

Gammel 13-01-08, 18:46   #468
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på salg hos Alveslottet, og handlet litt kostymer.

Gammel 17-01-08, 12:59   #469
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker salg på Odd Molly tøy.
Den kjolen prøvde jeg for en stund siden og den satt helt perfekt. Jeg gleder meg til å bruke den. Hva slags sko/støvletter kan jeg ha til den forresten?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 17-01-08, 13:54   #470
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

marikken: Salg?! Hvor?!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-01-08, 14:28   #471
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg har vært på salg hos Alveslottet, og handlet litt kostymer.

Nydelige kåper ! Blir sikkert brukt ved mange andre anledninger enn karneval (minsten min elsker å kle seg ut).

Gammel 17-01-08, 15:56   #472
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Me too body og strømpebukse til Peder.
I str 56. Det er så liiiite!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-01-08, 17:32   #473
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har shoppet noe nytt noe fra H&M, blant annet denne tøffe kongeblå tunikaen som satt veldig fint på:

Kjøpte en smal sort litt glinsende smal bukse til, pluss leggvarmere i matchende farge.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 17-01-08, 19:17   #474
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vært og hanldet litt til minsten i dag
Troll Monser dress i oliven, ny Troll gummibukse i samme farge og angora ullsokker.

Til meg i går, See by Chlôe sort nydelig kjole,Bruuns Bazar korte sort eankelboots og See by Chlôe lys beige kortermet silkebluse

Kjøpte dette på Net-A-Porter i dag

Ny veske fra Marc by Marc Jacobs og olaskjørt fra See by Chlôe på salg (skal ta vekk selene)

Gammel 17-01-08, 19:28   #475
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bestilt meg denne fra Fillippa K. Er ikke så høy, så den blir nok ikke så mini til meg. Skal ha sorte tights under.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 17-01-08, 19:35   #476
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Angelique; så mye lekkert du har kjøpt deg! Jeg likte det skjørtet veldig godt.

Ina: Niice! Jeg elsker Filippa. God, myk kvalitet og helt overkommelige priser.

Gammel 17-01-08, 19:56   #477
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Angelique; så mye lekkert du har kjøpt deg! Jeg likte det skjørtet veldig godt.

Blir fint på sommeren også

Glemte noe, kjøpte også et settfra DyrbergKern i dag
Kjede og øredobber i sølv

.......og forhatte VikingCherox til minsten

Gammel 17-01-08, 21:13   #478
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

og jeg har vært på hm.com, i desperasjon etter å ha vært hjemme hele uka med sykt barn....

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 17-01-08, 21:17   #479
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny bærbarPC bestilles i morgen den dag!

Gammel 17-01-08, 21:47   #480
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

i desperasjon etter å ha vært hjemme hele uka med sykt barn....

Ja, det kan bli ganske dyrt... :erfaren:

Miss Norway er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.