|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker FPere vin?Velger stort sett italiensk rødvin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker FPere vin?
Her også
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Drikker FPere vin?Rød, er ikke veldig glad i hvitvit. |
![]() |
![]() |
#5 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker FPere vin?Jeg er veldig glad i rødvin, men hvitvin drikker jeg praktisk talt aldri. Av favorittene blant de røde er en italiensk som heter Sasella, og jeg liker godt den franske Chateau St André. Jeg har også smakt en libanesisk rødvin som var svært god, men den husker jeg ikke navnet på i farta (jeg har en flaske i kjelleren). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
<*(((<
|
Ch. Musar? Eneste libaneseren jeg kjenner til, har hatt noen årganger av denne. Enkelte årganger har vært helt greie, andre veldig bra. (Akkurat med Ch. Musar har jeg opplevd ganske stor flaskeforskjell. Av tre flasker av samme år som jeg mente var innkjøpt samtidig, smakte den ene kokt syltetøy, den andre var falt helt sammen og den siste var veldig bra og kunne nok tålt å ligge lengre. Det er selvsagt mulig at jeg har kjøpt dem forskjellige steder, og at de to dårlige har vært lagret for varmt eller ustabilt før salg). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Drikker FPere vin?Vinglad og champagneglad her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Audacious
|
![]() Sv: Drikker FPere vin?Jeg drikker ikke alkohol selv, men kjøper vin til mannen og til gjester. Vi har et par yndlingsrødviner på kartong som vi stort sett alltid har tilgjengelige og åpnet, jeg bruker både vin og hetvin jevnlig i matlagingen. Hvitvin har vi stort sett bare hvis vi skal ha gjester og det er det som passer til maten, mannen liker ikke hvitvin noe særlig.
![]() |
#11 |
By the Sea
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er glad i rødvin, men kan på ingen måte si at jeg har så mye kunnskap om vin.
![]() |
#12 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Selvsagt drikkes det vin i Canisa-heimen! |
![]() |
![]() |