|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jesper Juul - hva synes dere?
Jeg har nok JJ litt "i vrangen" etter å ha lest innleggene i A-magasinet, og jeg kommer ikke til å lese bøkene hans. Jeg synes ikke det er en forutsetning for å ha meninger om og argumenter for eller mot det JJ sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Jesper Juul - hva synes dere?Jesper Juul har jeg lite til overs for. Jeg har tro på at de fleste klarer seg med bakkekontakt, sunn fornuft og litt logikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
Signerer den. Jeg har lest nok av og om JJ til å vite at jeg ikke trenger å lese bøkene hans. Og jeg har lest nok i A-magasinet til å innse at jeg bare kan hoppe over det som står der også. Ikke føler jeg for å lese andre bøker om barneoppdragelse heller. Jeg tror rett og slett at jeg har nok sunn fornuft til å oppdra ungene mine selv. Ut fra egne erfaringer, og ut fra samtaler med andre foreldre jeg kjenner. Hadde jeg hatt virkelige problemer ville jeg søkt hjelp hos et menneske. Ikke i en bok eller i en spørrespalte i en avis
![]() |
#4 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg trodde du begynte å bli LITT kjent med meg, jeg.
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#7 |
By the Sea
|
Jeg ville ikke kalle deg hovmodig, men selv synes jeg bøker er uvurderlig nyttige på de fleste av livets områder.
![]() |
#8 |
Shake it out!
|
![]() |
|
|