|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det sure eplet og nedlastingDet er det som er kjipt med åpne torrentsider, at det tar laang tid å laste ned hele sesonger og at det ofte ikke er nok seedere. Jeg lastet ned en sesong av en serie på en av medlemssidene mine og det tok ikke mer enn noen timer. Men nylig måtte jeg laste ned X-files sesong 6 fra Isohunt, og det tok faktisk nesten en hel UKE!
|
|
|
#42 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Det sure eplet og nedlasting
Hva slags kvalifikasjoner må man ha for å komme inn på disse lukkete sidene da? |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Det sure eplet og nedlastingSiden du er så flink til å seede så har du allerede kravet i boks for slike medlemssider, hehe. Du må få invitasjon av noen som allerede er medlem (jeg kan godt gi deg en, forutsatt at du faktisk LOVER å seede nok, ellers kan det slå negativt tilbake på meg der inne). De krever en ratio på minst 1, og da må du bare seede like mye som du laster ned, ikke noe problem i det hele tatt. Du bare lar utorrent stå på hele tiden og ikke avslutter nedlastingene når de er ferdige. Da går de over til å seede og så lar du dem bare seede til minst 1.000, men gjerne mer enn det. Jeg avslutter ikke seedingene før jeg ser at de ikke seeder lenger eller at de seeder veldig lite, så her står de gjerne på i en uke eller to.
|
|
|
#44 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Det sure eplet og nedlasting
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Det sure eplet og nedlastingDa trenger jeg mailadressen din og så sender jeg en så fort som mulig.
|
|
|
#47 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Det sure eplet og nedlastingIset:
|
|
|
#48 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det sure eplet og nedlastingOk, så tror jeg at jeg er et skritt videre. Mitt neste ha-det-inn-med-teskje-spørsmål er: |
|
|
|
![]() |
|
|