Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Det sure eplet og nedlasting

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-08, 13:38   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det sure eplet og nedlasting

Det er det som er kjipt med åpne torrentsider, at det tar laang tid å laste ned hele sesonger og at det ofte ikke er nok seedere. Jeg lastet ned en sesong av en serie på en av medlemssidene mine og det tok ikke mer enn noen timer. Men nylig måtte jeg laste ned X-files sesong 6 fra Isohunt, og det tok faktisk nesten en hel UKE! En vanlig serie-episode bruker jeg som regel mellom 8 og 10 minutter på.

Jeg skal få mannen til å se litt mer på denne tråden senere i dag, hehe.

Gammel 12-01-08, 14:13   #42
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er det som er kjipt med åpne torrentsider, at det tar laang tid å laste ned hele sesonger og at det ofte ikke er nok seedere. Jeg lastet ned en sesong av en serie på en av medlemssidene mine og det tok ikke mer enn noen timer. Men nylig måtte jeg laste ned X-files sesong 6 fra Isohunt, og det tok faktisk nesten en hel UKE! En vanlig serie-episode bruker jeg som regel mellom 8 og 10 minutter på.

Jeg skal få mannen til å se litt mer på denne tråden senere i dag, hehe.

Hva slags kvalifikasjoner må man ha for å komme inn på disse lukkete sidene da?

Forresten takk for hjelpen igjen Iset. Jeg er endelig i nedlastningshimmelen og er veldig flink til å seede siden du var så streng om det.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 14:17   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden du er så flink til å seede så har du allerede kravet i boks for slike medlemssider, hehe. Du må få invitasjon av noen som allerede er medlem (jeg kan godt gi deg en, forutsatt at du faktisk LOVER å seede nok, ellers kan det slå negativt tilbake på meg der inne). De krever en ratio på minst 1, og da må du bare seede like mye som du laster ned, ikke noe problem i det hele tatt. Du bare lar utorrent stå på hele tiden og ikke avslutter nedlastingene når de er ferdige. Da går de over til å seede og så lar du dem bare seede til minst 1.000, men gjerne mer enn det. Jeg avslutter ikke seedingene før jeg ser at de ikke seeder lenger eller at de seeder veldig lite, så her står de gjerne på i en uke eller to.

Gammel 12-01-08, 14:26   #44
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Siden du er så flink til å seede så har du allerede kravet i boks for slike medlemssider, hehe. Du må få invitasjon av noen som allerede er medlem (jeg kan godt gi deg en, forutsatt at du faktisk LOVER å seede nok, ellers kan det slå negativt tilbake på meg der inne). De krever en ratio på minst 1, og da må du bare seede like mye som du laster ned, ikke noe problem i det hele tatt. Du bare lar utorrent stå på hele tiden og ikke avslutter nedlastingene når de er ferdige. Da går de over til å seede og så lar du dem bare seede til minst 1.000, men gjerne mer enn det. Jeg avslutter ikke seedingene før jeg ser at de ikke seeder lenger eller at de seeder veldig lite, så her står de gjerne på i en uke eller to.

Jeg lover, jeg lover!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 15:12   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Da trenger jeg mailadressen din og så sender jeg en så fort som mulig.

Gammel 12-01-08, 15:26   #46
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Å, Iset, tror du jeg også kan få en invite? Jeg er en racer på seeding, altså!

Pingis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 17:43   #47
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Iset:

Gammel 12-01-08, 17:55   #48
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Ok, så tror jeg at jeg er et skritt videre. Mitt neste ha-det-inn-med-teskje-spørsmål er:
Når jeg har lastet ned det jeg skal, da går jeg rett inn i mappen det ligger i og åpner de i vlc-spilleren for å se på det, ikke sant? Ikke noe mer duppeditter som skal til?

Skjønner ikke at det går an å være så blånn ndg. dette greiene her, jeg som ellers er så flink på data.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.