Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 22:30   #221
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg dine støvletter!

Her var det mye pent å se på ja. Personlig eier jeg ikke støveletter, men kunne godt tenkt meg det.. Var på lørdag å prøvde støveletter til den store gullmedaljen et par timer før bryllupet jeg skulle i starta. hehe.

Men altså damer, skal støvelettene "krølle" seg litt rundt ankelen? Eller har jeg bare prøvd dårlige modeller? Har lyst på disse:
(syns de ser litt sånn hoochy-mama ut da men...)men de krølla seg litt rundt ankelen. Men tror nok det trengs endel øvelse for å kunne gå på sko med hæl.. bruker det jo aldri ellers.

Gammel 29-10-06, 23:52   #222
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det husker jeg ikke. Og jeg tror ikke de har dem lenger. Men de har mange andre støvletter fra Bronx!

Ja, jeg sitter og vipper mellom flere der inne. Har sett de du har før og syns de er råkule, men finner de ikke igjen.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 09:51   #223
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Madam Mim: De blå/lilla du kjøpte av Angelique, hvilket merke er det? De ligner veldig på et par Tommy Hilfiger jeg fant på DNA, og de er så flotte!!!

Gammel 30-10-06, 10:04   #224
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Madam Mim: De blå/lilla du kjøpte av Angelique, hvilket merke er det? De ligner veldig på et par Tommy Hilfiger jeg fant på DNA, og de er så flotte!!!

Svarer for Mim jeg, siden hun kjøpte de av meg
De er fra Bruuns Bazaar

Gammel 30-10-06, 17:45   #225
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte meg støveletter i dag. Det blei ikke de jeg viste bilde av for noen innlegg siden pga at de var skikkelig vonde å gå i.

Kjøpte meg heller disse:

OG de er kjempegode - og ikke minst billige.. Men hva kan jeg ha vedsidenav disse? Kan jeg ha olabuksa nedi? Til skjørt og kjoler? Hva synes dere?

Gammel 30-10-06, 23:32   #226
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Disse nydelige støvlettene så jeg på salg i dag til kr.300,- på Din Sko!!! Selfølgelig hadde de ikke min størrelse igjen.

Jeg fikk de for 200 kr!!!! Kjempesalg, jo!

Gammel 31-10-06, 02:15   #227
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Så flott!

De er kjempefine, fatter ikke at de kan selges så billig!

Gammel 31-10-06, 09:14   #228
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Kjøpte meg støveletter i dag. Det blei ikke de jeg viste bilde av for noen innlegg siden pga at de var skikkelig vonde å gå i.

Kjøpte meg heller disse:

OG de er kjempegode - og ikke minst billige.. Men hva kan jeg ha vedsidenav disse? Kan jeg ha olabuksa nedi? Til skjørt og kjoler? Hva synes dere?

De var kjempefine! Hvor?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:40   #229
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

De var kjempefine! Hvor?

Kjøpte de på Eurosko. Kosta bare 400 kr så de er ikke i skinn, men men.. De er iværtfall gode å gå i!

Gammel 31-10-06, 13:34   #230
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Kanskje jeg må løpe å kjøpe et par til ...

Gammel 31-10-06, 14:27   #231
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Her er mine nyanskaffelser i år.

Sist redigert av Carrie : 05-11-06 kl 09:43. Årsak: bildene
Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 23:16   #232
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Egen støvlett tråd

Støvletter er jo et must Har "bare" kjøpt meg 3 par nå i høst, men nå er det stopp (i hvert fall for ei stund ).

Kjøpte et klassisk par fra Ecco, til å ha på jobb, nydelige, myke og gode, skinn. Store størrelsen så jeg måtte gå ned en størrelse.

Deretter ble det et par Bianco skinnstøvletter på finn.no

Og et par semska med kilehæl fra Angelique eller egentlig fra Snøkrystall på NM Støvletter må man jo ha ... Var veldig i tvil ang. høy kilehæl, men de er fantastisk gode å gå i.

Støvlettene som rangeres høyest her er fremdeles de sorte Armani (også kjøpt av "utstyrsleverandøren" Angelique ) Myke, gode, skinn. Passer til absolutt ALT. Er som tøfler å ha på, samtidig klassiske og stilige. Jeg er sikker på hun angrer at hun solgte de

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ecco støvletter.jpg (9,6 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg Bianco2.jpg (23,9 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg Bianco semska 1.jpg (20,9 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg armani boots.jpg (18,5 KB, 22 visninger)
Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:02   #233
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Kjøpte meg heller disse:

Disse har jeg og!

Brukte de i helga, til dongeriskjørt

Tror ikke jeg kommer til å ha buksa nedi.. men det er fordi jeg har legger jeg ikke ønsker å fremheve mer enn nødvendig

Har også brukt de til en kjole.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:41   #234
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Ellers har jeg:
- Et par forholdsvis nye Ecco-støvletter; lav hæl, sorte med noen spenner på.
- Kjøpte meg et par sorte støvletter med kilehæl på Dna i fjor. Litt sånn rynkete i skaftet
- Brune enkle støvletter fra Bianco, kjøpt for sikkert 4 år siden. De er kjempegode å gå i og har en tur til skomakeren hvert år. Sålen blir tykkere og tykkere etterhvert som de blir lappet på.
- Et par sorte støvletter, middels høy hæl, flat tupp og lavt skaft, kjøpt i København for 3 år siden. De "lider" samme skjebne som de brune for de må også innom skomakeren en gang pr. sesong for å få fikset hæl osv.

Quoter meg selv.

Her er i alle fall bilde av Ecco-støvlettene mine:

De ser veldig ridestøvel-aktige ut her men de er ikke det irl.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 19:51   #235
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

her er mine nyinnkjøpte Dr. Martens faktisk
(flashback til 90-tallet anyone? )

Me like

Vedlagte bilder
Filtype: jpg boot.JPG (14,4 KB, 32 visninger)
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:00   #236
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

her er mine nyinnkjøpte Dr. Martens faktisk
(flashback til 90-tallet anyone? )

Me like

Stilig DM's! Har alltid vært litt DM fan. Mener å huske at jeg har hatt 2-3 par støvletter, 1 par sko og 1 par sandaler. På nittitallet.....

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:21   #237
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vil det være umoralsk av meg og klippe av stortåa til Angelique slik at hun begynner å kjøpe støvletter som passer meg?

Gammel 01-11-06, 21:29   #238
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Vil det være umoralsk av meg og klippe av stortåa til Angelique slik at hun begynner å kjøpe støvletter som passer meg?

Ja det syntes jeg

Gammel 01-11-06, 21:33   #239
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Stilig DM's! Har alltid vært litt DM fan. Mener å huske at jeg har hatt 2-3 par støvletter, 1 par sko og 1 par sandaler. På nittitallet.....

Pst:... de heter Jenna High Leg Boot

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:37   #240
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Pst:... de heter Jenna High Leg Boot

HYSJJJ...
....ikke si slikt, jeg har selvpålagt shopping FORBUD

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.