Sv: Frokostbuffé på Sunwing Resort
Opprinnelig lagt inn av Azi, her.
Nei ser nå det er sungarden og ikke sunving!
På SunGarden har de også gratis frokost og annen mat til ungene. Vi skal på SunGarden hotell i Tyrkia første halvdel av juni. Dette: http://www.ving.no/hotel/hotelMaster...&detailed=true
Der betaler vi kr 4100,- for mat til alle 5 i 14 dager. Altså det de kaller SunGarden inclusive som er frokost alle dager samt middag og lunch på alle hverdager (altså 10 dager). 
Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.
Der skal vi også i sommer.14 dager,vi har bestilt all inclusive.Gleder meg noe helt enormt,virker jo veldig bra,nytt hotell og greier
Frokostbuffeene på Sunwing er bra.Ungene velger kanskje choko frokostblanding,men de har jo alt mulig annet også.Så litt ordentlig mat først,så litt usunt etterpå er regelen her.Men ferie er ferie...
Vær klar over at det er ikke det jeg kaller all inclusive du får. Det er kun frokost hver dag, lunch og middag på hverdager og 1 glass drikke til maten. Det som er all inclusive er all mat, drikke, snacks, is og mellommåltider inkludert. 
Vi hadde egnetlig bestilt på Sunwing senteret i Side vi også, men dama på reisebyrået oppga feil priser, også fant jeg ut at de praktiserer ikke barneklubber lenger på Sunwing, så da kunne vi like gjerne dra en del rimeligere på SunGarden+ hvor det er like mye barneaktiviteter som på Sunwing. Hotellet ser veldig bra ut det og jeg skulle gjerne reist dit, men reisekassa var ikke så stor fant vi ut. 
Finnes det frokost å få kjøpt på hotellet vi reiser, så bestiller vi uansett det. Sparer det kjapt inn i forhold til at ungene våre liker variert mat.
|