Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dokusåpen om tenåringsmødre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 21:53   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dokusåpen om tenåringsmødre

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Azi/aC, dette blir for meget for en bestemor.

Kjære Line du er bare 11 år eldre enn meg. Når du kaller deg selv for bestemor så ser jeg moren min for meg.

Gammel 08-01-08, 22:51   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns ikke mødrene i dette programmet kom så ille ut, jeg. Rastaflettejenten var jo dum som et julenek, men det vil hun sikkert være om ti år også, skal man dømme av moren hennes.

17-åringen fremstod som særdeles moden og omsorgsfull til å være 17 år. Det var selvsagt ikke særlig smart å la kamera filme alkoholinntak på offentlig plass, men bortsett fra det syns jeg ikke den festen, der barnet var trygt forvart hos bestemoren og moren hadde forsikret seg om at hun sov, var så mye å skrike opp for. Det gikk da rett så pyntelig for seg.

Rekk opp hånden de som tror kryssklipping av egne familieaktiviteter med jobbens julebordsnachspiel hadde tatt seg bedre ut på TV.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 22:55   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Rekk opp hånden de som tror kryssklipping av egne familieaktiviteter med jobbens julebordsnachspiel hadde tatt seg bedre ut på TV.

Hvilket julebordsnachspiel?

Nå vil jeg gjerne få poengtere at det faktisk er en forskjell på at voksne mennesker godt over myndighetsalder drikker seg fulle og at ei på 17 gjør det. Ihvertfall i forhold til hvilket inntrykk det gir på tv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 23:15   #4
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Kjære Line du er bare 11 år eldre enn meg. Når du kaller deg selv for bestemor så ser jeg moren min for meg.

Det synes jeg du skal fortsette med.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvilket julebordsnachspiel?

Nå vil jeg gjerne få poengtere at det faktisk er en forskjell på at voksne mennesker godt over myndighetsalder drikker seg fulle og at ei på 17 gjør det. Ihvertfall i forhold til hvilket inntrykk det gir på tv.

Dustekjerring!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.