Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dokusåpen om tenåringsmødre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 21:41   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokusåpen om tenåringsmødre

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Kjære AC, det var ironi. Svært så seriøs du er ikveld da. Hun 20 åringen.

Kjære Azi, det ser jo ut som du ikke helt har fått med deg essensen i de andre tingene jeg har sagt i denne tråden, så da var det jo ikke så rart jeg spurte, var det vel?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 21:44   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kjære Azi, det ser jo ut som du ikke helt har fått med deg essensen i de andre tingene jeg har sagt i denne tråden, så da var det jo ikke så rart jeg spurte, var det vel?

Jeg har skjønt poenge søte AC. Tydeligvis så er vi i to forskjellige planet ikveld. Les: Jeg er i kanonform og morer meg mens jeg diskuterer.

Gammel 08-01-08, 21:46   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har skjønt poenge søte AC. Tydeligvis så er vi i to forskjellige planet ikveld. Les: Jeg er i kanonform og morer meg mens jeg diskuterer.

Jeg ser det utenifra, og ser selvsagt det.

Men dialogen med aC ble på en måte morsommere.

Gammel 08-01-08, 21:48   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg morer meg alltid når jeg diskuterer, men det betyr ikke at jeg kobler ut en noenlunde reflekterende tankegang av den grunn.

:intligent:

Gammel 08-01-08, 21:45   #5
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nope, det var det ikke.

Skal vi kline nå igjen?

Hilsen veldig attraktiv 41-åring. (I allefall hos 25-årige "menn". )

Gammel 08-01-08, 21:49   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Nope, det var det ikke.

Skal vi kline nå igjen?

Hilsen veldig attraktiv 41-åring. (I allefall hos 25-årige "menn". )

Jah, nå er jeg hverken 25 eller "mann", men man skal jo aldri utelukke noe man ikke vet hva er.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.