Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nok innlegg og nok prikker ...

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 23:12   #41
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok innlegg og nok prikker ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, på innoverpust.

Selvfølgelig. Min feil :domm:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 23:14   #42
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serit@, her.

Skjønner at her er det bare å rulle opp ermene og kaste seg uti det.

Du har skjønt det

Velkommen hit

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 23:16   #43
Serit@
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2008
Serit@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hvor var det du ikke kom inn? Har du kommet inn nå?

Jepp, kommer inn nå. Men sliter med hvor jeg skal kaste meg inn først

Gammel 06-01-08, 23:20   #44
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe imot å le på min bekostning.

Men bare når du syns det er morsomt? :erteperte:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 23:21   #45
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Men bare når du syns det er morsomt? :erteperte:

Syns du det var morsomt?

Gammel 06-01-08, 23:23   #46
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velkommen!

Gammel 06-01-08, 23:25   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Velkommen!

Ja, så enkelt kan det også sies....

Gammel 06-01-08, 23:26   #48
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns du det var morsomt?

Ingen kommentar.

Gammel 06-01-08, 23:29   #49
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har hele forumet røyka sokkene sine i dag?

Gammel 06-01-08, 23:31   #50
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen kommentar.

Pingle. Typisk mannfolk.

Gammel 06-01-08, 23:32   #51
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta

Har hele forumet røyka sokkene sine i dag?

Jeg tror Torsk har røyket Sokk ja.

Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 23:39   #52
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg tror Torsk har røyket Sokk ja.

Tenner på Sokk titt og ofte, og ingen ild uten røyk, ja.

Sist redigert av torsk : 06-01-08 kl 23:45. Årsak: Jeg skylder på vinen.
Gammel 06-01-08, 23:41   #53
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss. 52 innlegg unnagjort på 15 sek.

Gammel 06-01-08, 23:43   #54
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenner på Sokk titt og ofte, og at ingen ild uten røyk, ja.

Pervert

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 23:44   #55
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Æsj, skjønner jo nå at jeg kommer til å slite big time her inne. Jeg har en lei tendens til å stokke bokstaver, og få med mellomrom midt inni ord. Og det tar jo så lang tid å lese korrektur på alt mulig. Evt trykker jeg på "endre"-knappen minst 4 ganger etter å ha skrevet et innlegg. Mine favoritt-trykkleifer er "resutlat" og "de ter". Men siden jeg leser like fort og gæli som jeg skriver, pleier slike feil å passere mitt ikke-så-skarpe blikk uoppdaget uansett...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 04:58   #56
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Æsj, skjønner jo nå at jeg kommer til å slite big time her inne. Jeg har en lei tendens til å stokke bokstaver, og få med mellomrom midt inni ord. Og det tar jo så lang tid å lese korrektur på alt mulig. Evt trykker jeg på "endre"-knappen minst 4 ganger etter å ha skrevet et innlegg. Mine favoritt-trykkleifer er "resutlat" og "de ter". Men siden jeg leser like fort og gæli som jeg skriver, pleier slike feil å passere mitt ikke-så-skarpe blikk uoppdaget uansett...

Da er vi to..
Jeg gidder ikke å lese alt jeg har skrevet for å tilfredstille flispikkerne her inne.
Om jeg hadde lest alt om igjen er det ikke sikkert jeg hadde sett feil heller. Sånn er no jeg.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 08:14   #57
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Stavekontroll kan være til litt hjelp, røde stipler under enkelte ord er liksom et hint. www.firefox.no kommer med stavekontroll, norsk ordliste må vel installeres, men instruksjoner følger i det du har installert.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 09:35   #58
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Stavekontroll kan være til litt hjelp, røde stipler under enkelte ord er liksom et hint. www.firefox.no kommer med stavekontroll, norsk ordliste må vel installeres, men instruksjoner følger i det du har installert.

Takk for tips! Bruker jo firefox til vanlig, har bare ikke giddet å gjøre noe med alle de røde strekene som dukker opp når jeg skriver på norsk

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.