Sv: Musikk-quiz for gamliser
1. Take a look at my girlfriend, she's the only one I've got,not much of a girlfriend,never seem to get a lot Supertramp - Breakfast in America
2.Someone told me long ago, there is a cold before the storm, I know, it's been coming for some time Credence Clearwater Revival - Have you ever seen the rain?
3. Busted flat in Baton Rouge, headin' for the trains, feeling nearly jaded as my jeans Janis Joplin - Me and Bobby MC Gee
4. Once upon a time, you dressed so fine, threw the bums a dime, in your prime, didn't you Bob Dylan - Like a Rolling Stone
5. Jæger ror, og Oda sitter foran i en pram som de har tatt, jeg står ved vinduet i natt Kine Hellebust - Sommernatt ved fjorden
6. Jeg traff henne på St. Hanshaugen sommeren '89, hun gråt da hun var full, og sang da hun var blid. Di Derre - Jenter
7. Mama, just killed a man, put a gun against his head, pulled my trigger, now he's dead Queen - Bohemian Rhapsody
8. Ground control to Major Tom, Ground control to Major Tom, Take your protein pills and put your helmet on David Bowie - A space oddity
9. Min krok er kald, med grå gardiner, som stenger solen ute Jan Eggum - En natt forbi
10. We skipped the light Fandango, and turned cartwheels cross the floor Procok Harum - A whiter shade of pale
Og vinneren er: MADAM MIM