Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Roter du i klesbutikker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 21:14   #9
Left
Passiv

Standard

Sv: Roter du i klesbuikker?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei absolutt ikke. Jeg blir forbannet hver gang jeg går inn i et prøverom og ser 10 plagg som henger der, det skjer faktisk nesten HVER gang! Er det virkelig så vanskelig å ta med seg klærne ut og henge dem på hyllen utfor? Det er jo derfor den står der. Har jeg god tid henger jeg også klærne tilbake der jeg fant dem for å spare betjeningen for ekstraarbeid. Prøver alltid å brette sammen klærne like pent, og er i det hele tatt ganske sjokkert over hvor mye kunder kan rote i klesbutikker.
Ja, andre butikker også. Dagligvarebutikker feks. Det er helt utrolig frekt å ta ferskvarer, ombestemme seg og så legge dem rett i en hylle der de blir ødelagt. Fatter ikke hva voksne mennesker tenker med.

Signerer. Jeg henger dem fra meg på stativet der tøy som er prøvd skal henges, aldri i prøverommet, og i hvert fall ikke på gulvet! Hvis jeg må grave litt for å finne riktig størrelse i en bunke med gensere, så bretter jeg de jeg har rotet til igjen når jeg har fått fisket ut den jeg skal ha.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.