Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er man lat hvis man ansetter vaskehjelp/hushjelp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 20:35   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er man lat hvis man ansetter vaskehjelp / hushjelp?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

En annen ting (som ikke har med det opprinnelige innlegget å gjøre) er at jeg får litt Dubai følelse av at vi har en vaskehjelp fra Polen. Hadde hun vært fra Norge hadde ikke jeg tenkt slik, men er det et problem at vi i Norge importerer hjelp? Vaskehjelp fra Polen, snekkere fra Litauen og au pair fra Filipinene? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg mener.

Vel, ettersom vi har en unaturlig lav arbeidsledighet i Norge kan jeg ikke se annet enn at det er fornuftig å importere arbeidskraft.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.