Sv: Roter du i klesbuikker?
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Nei absolutt ikke. Jeg blir forbannet hver gang jeg går inn i et prøverom og ser 10 plagg som henger der, det skjer faktisk nesten HVER gang! Er det virkelig så vanskelig å ta med seg klærne ut og henge dem på hyllen utfor? Det er jo derfor den står der. Har jeg god tid henger jeg også klærne tilbake der jeg fant dem for å spare betjeningen for ekstraarbeid. Prøver alltid å brette sammen klærne like pent, og er i det hele tatt ganske sjokkert over hvor mye kunder kan rote i klesbutikker.
Ja, andre butikker også. Dagligvarebutikker feks. Det er helt utrolig frekt å ta ferskvarer, ombestemme seg og så legge dem rett i en hylle der de blir ødelagt. Fatter ikke hva voksne mennesker tenker med.
Jeg tror bare jeg signerer dette, jeg. I tillegg er det noen som bare MÅ sette fløtebokser i frysediskene. 
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Det er stor forskjell på hvor enkelt det er å etterlate seg butikken ryddig også. Når gensere ligger brettet på en bestemt måte i store hauger er det ikke lett å legge det pent tilbake igjen uten å ha et eget bord til å brette klærne på. Jeg synes det er dumt at gensere og lignende ofte ligger på store bord i digre hauger helt blandet i størrelser. Det er nærmest håpløst å finne fram en ting i egen størrelse uten å rote til.
Og noen butikker (HM...) fyller stativene sine så enormt fulle at det ikke er mulig å henge tilbake noe med én hånd. Hvis jeg er i en trang klesbutikk og kanskje har et par handleposer og i tillegg har på en tykk ytterjakke ( :svette: ) blir jeg grinete av stappa stativer og lar klærne henge på halv tolv. 
Opprinnelig lagt inn av Superior, her.
Jeg derimot jobber i en kantine, og du verden så mange som bare MÅ ødelegge dukene ( laget av papir, og sikkert veldig morsomme å rive i stykker) trykke telysene flate/ leke med stearinen, eller rive bladene på blomstene i små biter.
Voksne mennesker vil stadig forundre meg 

|