|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
|
![]() Sv: En liten litterær lek
Sjuske.
![]() |
#62 |
|
![]() Sv: En liten litterær lek..egentlig er jeg opptatt av interiør, men ikke sånn at jeg noensinne klarer å gjennomføre en stil i hele leiligheten, eller at jeg prioriterer å sette opp lister foran å se på film. Bare nok til at jeg kan glede meg intenst over å finne en knallkul hjørnesofa på Fretex, og at mitt hjem til de grader reflekterer mitt ambivalente og stil(mis)matchende meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Epikur
|
![]() |
#65 |
|
![]() Sv: En liten litterær lek"Slutty chic" kunne nesten vært litt kult. JEg ser for meg fiffig belysning og fransk boudouir/bordellstemning. Svarte blondegardiner, store speil med gullrammer, røde fløyelstrekk på møblene. Sånne sminkebord med sidespeil som jeg aldri husker hva heter. og et og annet lakkert, kinesisk skap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Sv: En liten litterær lekSjuske: nedsettende betegnelse på kvinne som slurver med sitt utseende
![]() |
#73 |
Epikur
|
![]() Sv: En liten litterær lekKan man fiskedaske en torsk? Eller vil han like det andre regner som en straff? Jeg er en blond sjuske, men pen i tøyet og rotet mitt er av typen "classy, akademisk middelklasserot" altså bøker, artikler og tidsskrifter. Jeg er ingen tøyte,altså, men blir litt billig i fylla.
![]() |
#74 |
|
![]() |
#77 |
Epikur
|
![]() Sv: En liten litterær lekJeg ser for meg en pakistanermafiosotorsk med gullkjede som sier "Jeg skumleste torsken på disse kanter, ikke sant"