Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Laste ned til SingStar?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 23:00   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Laste ned til SingStar?

Eg og 5-åringen fekk SingStar til jul. Jan Teigen, DeLillos, Postgirobygget... Uuumulige sangar for kvinnestemme (ikkje nøgd med scoren, nei)

Har høyrt at det skal vere mulig å laste ned sangar /tekstar som kan brennast på DVD og brukast. Nokon som veit kvar?

Finnes det barnesangar?

Gammel 30-12-07, 23:35   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laste ned til SingStar?

Aner ikke, men er like nysgjerrig selv.

Gammel 30-12-07, 23:36   #3
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg trodde det bare var til playstation 3. Finnes det til toeren blir jeg også fornøyd.

Ellers er gutta mine fornøyde med Norske hits, for der er det en Sabeltannsang og Forelska i lærern.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 02:55   #4
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lastet ned mange singstar plater.
Men man må chippe playstation2 for å få pirat versjonene til å fungere, eller bruke en cd dingseboms. Vi har begge deler.

Playstation 3 vil vi ikke kødde med, så der kjøres kun originaler.

Leter etter spill til Wii jeg da, må finne ut om den kan chippes..

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 04:09   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

:abonnerer:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 07:35   #6
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Jeg har lastet ned mange singstar plater.
Men man må chippe playstation2 for å få pirat versjonene til å fungere, eller bruke en cd dingseboms. Vi har begge deler.

Kunne du vennligst forklare på norsk, og i tillegg fortelle hvor/hvordan man laster ned? :ber:

Gammel 01-01-08, 23:59   #7
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Kunne du vennligst forklare på norsk, og i tillegg fortelle hvor/hvordan man laster ned? :ber:

Jeg skal få en forklaring av gubben som du forstår... tror jeg...

Gammel 02-01-08, 00:04   #8
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

På ps3 kan du kjøpe singstar plate der du får tilgang til en nedlastings side, vil anta at du må kjøpe sangene på denne siden. (Har ikke selv, har bare lest på dvd en for vil ha meg ps3 med singstar)

Spm nr 2: Wiien kan chippes, vet ikke hvem som gjør det men har hørt at det koster 700-1000 kr å få det gjordt og spill finnes i mengder på nettet.

Gammel 02-01-08, 00:04   #9
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Den kan chippes, ja. Vi har lastet ned en bråte med spill til vår.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 00:15   #10
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Den kan chippes, ja. Vi har lastet ned en bråte med spill til vår.

Vet nå at modnet chipper wii maskinene de selger hvis ønskelig, men blir jo dyrere da.

Gubben skal vurdere det.

Gammel 02-01-08, 00:26   #11
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

På ps3 kan du kjøpe singstar plate der du får tilgang til en nedlastings side, vil anta at du må kjøpe sangene på denne siden. (Har ikke selv, har bare lest på dvd en for vil ha meg ps3 med singstar)

Spm nr 2: Wiien kan chippes, vet ikke hvem som gjør det men har hørt at det koster 700-1000 kr å få det gjordt og spill finnes i mengder på nettet.

Vi kan spille alle våre originale PS2 spill på PS3. (60G utgaven som er originalen)
Men den billigere varianten (40G) kan man ikke det.
De har fjernet støtten til PS2 spillene på denne + andre ting for å få ned prisen.

Det med den singstaren du nevnte er det med et slikt program ja.
Og der betaler du pr sang og laster ned dirkte på konsollen. Den er jo en liten datamaskin

Jeg vil ha alle sangene så det blir uaktuelt for meg å kjøpe en og en sang.
Bra for dem som kun vil ha utvalgte sanger.

Det skal visstnok komme en PS3 med 80G, men ser ikke helt poenget da man kan skifte til en større hardisk selv uten å miste garantien. Billigere blir det og.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.