Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store nyttårsforsett-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-08, 20:32   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Jeg har fått meg et flott nyttårasforsett som jeg må jobbe mye med å delplanlegge. Det store Målet er Birkebeinern 2009, på ski.

Jeg har aldri gått et langt skirenn før, men jeg har gått flere lange skiturer både i marka og til fjells, også med ryggsekk. Jeg vet hva det er å slite. Men jeg er ikke så fryktelig god på rask langrennsgange med tynne racingski, så jeg må rett og slett trene. Kondisen må også opp ti hakk.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:40   #2
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store nyttårsforsett-tråden

Jeg skal pushe arktekten maksimalt, slik at han skjønner at vi skal komme i gang med husbyggingen i løpet av 2008.

Jeg skal unnagjøre alle medarbeidersamtalene (30 stykker) før 1 mars.
(Denne er ikke absolutt, datoen kan bli flyttet til 1 april.)

Jeg skal bli flinkere til å ta ut avspassering. Dvs at jeg kan avspassere uten at jeg trenger å reise Europa rundt imens. Jeg kan f. eks. bare late meg hjemme mens jeg avspasserer.

Jeg skal ta bedre vare på venninnne mine. (Håper jeg fortsatt har noen!)

Det er litt morsomt og deilig å starte på et nytt år, med helt blanke ark.
Alt jeg ikke rakk i fjor er gjemt og glemt.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.