|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Epikur
|
Sv: Jule-skryte-breveneÅ høre hva folk driver med er jo hyggelig, men å få side opp og side ned, som fra Kjæres kusine, om hvor mye de tjener, hvilke eksotiske og dyre ferier de har hatt, hvor usannsynlig vellykkede de er osv, jeg blir litt sånn eh...? Javel? Hvorfor har de behov for å fortelle meg dette? Hvis de var så smashing ville jeg vel skjønt det forlengst, og hadde neppe trengt 2 A4-sider med utlegninger. Jeg har en nabo som må fortelle hva alt hun eier og har koster, det er litt på samme vis. "Vi har ny sofa. den kostet 35 000". "Benkeplaten kostet 56 000. Det er Cooorian." Jaha? Så fint. da.
|
|
|
#43 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jule-skryte-brevene
|
|
|
#44 |
|
I mål
|
Sv: Jule-skryte-breveneNår det er sagt: Det er ikke bare skryt jeg synes er pussig i julehilsenene. Hilsener av typen "Jeg har nå fjernet livmoren og er ikke helt i form. Ønsker dere en god jul" eller "F sin far døde i august og i september fant S et lik" blir også sterkt for meg. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Epikur
|
|
|
|
#47 |
|
I mål
|
Dette er noe min mor og far har mottatt altså. Og jeg ler bare jeg tenker på det. Det er noen år siden, men hun med livmoren (akkurat DET var jo trist, men hun hadde fått de barna hun skulle ha og det har gått bra med henne, iallfall på DEN fronten) skriver noe a la det hvert år, av ulike alvorlighetsgrad. I år stod det "Jeg har skadet håndleddet og ikke fått gjort så mye til jul. God jul og godt nyttår". Kjempespennende. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Jule-skryte-breveneJeg må bare få linke til mitt forslag fra ifjor.
|
|
|
|
#49 |
|
I mål
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Men først, kaffe!
Det er jo disse som er underholdene! |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Jule-skryte-breveneDenne linken er verdt å lese for de som virkelig er interessert i julebrevets historie
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe. Det er den beste kommentaren jeg har fått. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jule-skryte-breveneDette ble en morsom tråd! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Passiv
|
Sv: Jule-skryte-breveneHeisann - det var da synd at du får slike julebrev?! Vi får ikke det fra våre venner og jeg sender det ikke heller selv... |
|
|
|
#56 |
|
|
Sv: Jule-skryte-breveneAltså, får man skrytebrev er det jo bare komisk, hvorfor gidde å bli opprørt over noe sånt? |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Stakkars svigermor |
|
|
|
#58 |
|
villende
|
Fantastisk. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Jule-skryte-breveneJulebrev koser jeg meg skikkelig med. Mye morsommere enn bare "God jul"
|
|
|
#60 |
|
Fabelaktig
|
|
|
|
|