Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-07, 05:27   #421
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har forøvrig anskaffet denne idag:

Den bor på gulvet foran TVen og rommer to små TV-slaver perfekt. Jeg var nemlig lei av at de knovet rundt i sofaen mens de så på video.

Den var bare helt genial!

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 29-12-07, 07:45   #422
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på Odd Molly salg i går, 50 % på alt!

Jeg endte opp med parkasen jeg har siklet på lenge.

Og denne cardiganen, men sløyfene skal jeg ta bort. Deilig og varm.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 29-12-07, 10:27   #423
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, den har jeg også! Har brukt den MASSE, selv om den kanskje er litt vel varm til de mer selskapelige events. Har du den i brunmelert eller grått? Hva kom den på for deg da? Jeg spør bare fordi jeg fikk min fra USA til en rørende pris og valutakurs.

Den er grå som på bildet og jeg fikk den til 1999,-,hadde kostet 3999,-,så jeg er veldig fornøyd.
Hva kostet din da?

nikki er ikke aktiv  
Gammel 29-12-07, 11:09   #424
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Omtren det samme, Nikki.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 29-12-07, 15:53   #425
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har shoppet to av denne, i gave til to nyfødte små nurk:

Gammel 29-12-07, 15:59   #426
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte jo disse skoa i julekalenderen på Logo shopping, men de passet ikke på foten min.

Så i dag var jeg innom for å bytte dem, og de hadde jaggu romjulssalg, så da fikk jeg disse skoa til samme pris:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 29-12-07, 21:51   #427
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg var på Odd Molly salg i går, 50 % på alt!

Jeg endte opp med parkasen jeg har siklet på lenge.

Og denne cardiganen, men sløyfene skal jeg ta bort. Deilig og varm.

ååå hvor da?
Jeg har parkasen forresten. Kjøpte på full pris i Bergen i desember (3200) Men da hadde de bare en igjen der, hadde hatt en i hver str. Og det var tydeligvis ikke så mange som passet 0, så det var jammen meg fint for meg!

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 30-12-07, 19:50   #428
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har bestilt ny jakke i dag.. hm.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 30-12-07, 20:57   #429
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har forøvrig anskaffet denne idag:

Den bor på gulvet foran TVen og rommer to små TV-slaver perfekt. Jeg var nemlig lei av at de knovet rundt i sofaen mens de så på video.

Jeg har bestilt den samme i sort, men den kommer ikke før i slutten av januar.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 31-12-07, 10:02   #430
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Denne har jeg bestilt også. Håper at rødfargen er like fin som den ser ut på bildet!

Adele er ikke aktiv  
Gammel 31-12-07, 14:31   #431
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Den er fin! Grattis! Så den i hm-katalog som jeg fikk her om dagen. Lurer på å bestille en selv.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 14:26   #432
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MÅ bare vise vise vise bilde av skoene som ble kjøpt på salg idag. De kostet 3000,- før men var nå til halv pris, så da gikk det an.

Sorry bildet var så stor, fant ikke mindre.

Synes den detaljen med bolten var så kul! Og så var de som tøfler på bena omtrent.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 14:31   #433
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

MÅ bare vise vise vise bilde av skoene som ble kjøpt på salg idag. De kostet 3000,- før men var nå til halv pris, så da gikk det an.

Sorry bildet var så stor, fant ikke mindre.

Synes den detaljen med bolten var så kul! Og så var de som tøfler på bena omtrent.

Nyyyydelige!!!!

Venter på denne jakken fra Net-A-Porter

Kjøpte denne fra See by Chloé her om dagen

Min er mørkere i fargen

Og disse utrolig kule bootsene, faktisk helt nydelige å gå med selv om hælene er høye

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Chloe.jpg (88,5 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg 84_423237530.jpg (27,6 KB, 39 visninger)

Sist redigert av Angelique : 03-01-08 kl 14:38.
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 16:25   #434
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nyyyydelige!!!!

Venter på denne jakken fra Net-A-Porter

Kjøpte denne fra See by Chloé her om dagen

Min er mørkere i fargen

Og disse utrolig kule bootsene, faktisk helt nydelige å gå med selv om hælene er høye

Hvor fikk du tak i de bootsene? Jeg vil også ha!

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 16:56   #435
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hvor fikk du tak i de bootsene? Jeg vil også ha!

De er kjøpt for meg av ei jeg kjenner i New York
Merket heter La Silla

Kan hende en eller annen nettbutikk har de?

De er faktisk til tross for ganske høy hæl, veldig gode å å i.
Sålene er av rågummi, sikkert derfor for de er veldig myke

Gammel 03-01-08, 17:31   #436
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Knallkule

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 17:33   #437
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg var en snartur på salg i går og kjøpte en Reima Tec dress til LilleVenn, hun trengte en ekstra dress til å ha hjemme, to Lee bukser til LøveMannen, en American Vintage tunika i merino ull, en Sand v-genser i merino ull, en American Vintage tights og en Rosemunde singlett til meg selv

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 17:53   #438
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har bedt mannen kjøpe med dette til meg i morgen:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-01-08, 18:28   #439
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg også vært på salg.

To par sko til meg. Ett par støvletter og et par pensko som ligner på bildet

Gammel 03-01-08, 21:58   #440
Kneazle
Passiv

Standard

Salg på Luca-shop.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.