Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Unge mødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-07, 00:26   #10
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Unge mødre

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Men forstår du at det du eigentleg gjer er å trampe på "dine eigne"? Du tek avstand frå den du var då, og seier faktisk eigentleg at du var ei dårleg mor (TM) på det tidspunktet. Utdanning er vel og bra, men det gjer ikkje nokon til eit betre menneske over natta.

Nei, dette er en følelse jeg sitter med i ettertid som gjør at jeg kjenner det er veldig godt å kunne slå fast med at det faktisk går ann å få seg utdannelse, hus, bil, osv ved å bli mor i ung alder. Jeg hadde nok tråkket litt hardere ned dersom jeg hadde opplevd å bli sett ned på f.eks i barselgruppa. Nå er dette en følelse jeg har av at ting behøver ikke være så vanskelig for de unge som mange skal ha det til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.