Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Unge mødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-07, 23:25   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge mødre

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg synes forøvrig ikke det er noen skam å slå i bordet med utdannelse og god jobb om man har det, selv om det ikke gjør deg til noen bedre mor.

Nei, jeg kommer til å brife som bare pokker'n selv når bacheloren er på plass, men jeg kommer ikke til å bruke det som en slags "Ser dere, det ER greit at jeg fikk barn som 20-åring!"

Ellers synes jeg at det blir for dumt å diskutere unge mødre generelt på dette nivået, siden jeg tydeligvis ikke lever opp til den forventede standarden. Man er da gift, MED barnefaren, må vite.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.