Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lag barn, jenter! (Aftenposten)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-07, 22:17   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lag barn, jenter! (Aftenposten)

Problemet med å få barn når man studerer er mange.

Pengene
Manglende pappa permisjon
og at man ikke kan være syk.

Jeg tror at jeg ikke hadde hatt så mye problemer med bekkene nå i ettertid om jeg kunne roe meg litt ned når problemene begynte i uke 25 istedenfor å tvige meg igjennom 4 uker til med barnehagepraksis for å neste stryke fordi jeg ikke hoppet og spratt rundt, men var ganske sliten og klarte så vitt å sette beina foran hverandre. Det ble ikke sett som positivt at jeg bare var vekk 1 dag engang.

Jeg vil ha flere. Gjerne med en gang. Men det er uansvarlig av oss. Så vi må nok vente til jeg er i jobb.

Sånn at vi får penger
sånn at han får pappa perm og
sånn at jeg kan sykemelde meg når jeg ikke lenger klarer å gå.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.