Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man forfølges på nettet ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-07, 00:44   #61
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når man forfølges på nettet ...

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg tror ikke noen her trenger å ta stilling til hva som er hva i den saken. Ingen utenforstående har forutsetning for det heller. Men det kommer jo tydelig frem at det er minst to sider her og det kan være en fordel.

Jeg vil igjen presisere at jeg har ikke gjort noe galt dersom noen oppfatter det slik.......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 00:52   #62
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 27-12-07, 11:04   #63
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Endelig skjer det noe.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 12:30   #64
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg vil igjen presisere at jeg har ikke gjort noe galt dersom noen oppfatter det slik.......

Ikke for å være kjiip.. men det at du må si det så mange ganger kan virke litt.. ehm.. merkelig?
Jeg tror deg jeg, men iom at du må fortelle om din uskyld gang på gang på gang, så får jeg nesten følelsen av at det er noe som ikke stemmer.

Du vet selv hva som skjedde, og du har god samvittighet.. så ikke gi utrykk for noe annet, og slutt å unnskylde deg. Da virker det mye mer troverdig på oss andre. (Dette er ment som et hyggelig råd altså).

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 12:53   #65
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ikke for å være kjiip.. men det at du må si det så mange ganger kan virke litt.. ehm.. merkelig?
Jeg tror deg jeg, men iom at du må fortelle om din uskyld gang på gang på gang, så får jeg nesten følelsen av at det er noe som ikke stemmer.

Du vet selv hva som skjedde, og du har god samvittighet.. så ikke gi utrykk for noe annet, og slutt å unnskylde deg. Da virker det mye mer troverdig på oss andre. (Dette er ment som et hyggelig råd altså).

Synes ikke at det er så merkelig at hun kanskje sier det flere ganger, for en føler seg litt maktesløs hvis du føler at folk ikke tror deg. Da blir det lett til at en gjentar seg selv. Iallefall når det kommer hentydninger som: Jeg tror deg jeg, men iom at du må fortelle om din uskyld gang på gang, så får jeg nesten følelsen av at det er noe som ikke stemmer

Vel, jeg skulle vel egentlig ikke blandet meg noe opp i dette, da jeg ikke kjenner saken noe særlig, men jeg ville bare få frem at jeg skjønner at Jessica synes dette er litt ubehagelig.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 12:58   #66
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skjønner også at hun syntes det er ubehagelig, men jeg tror ikke det blir noe bedre av å være så frampå med å si det samme flere ganger.
Det VAR faktisk ikke ment som kritikk, men som et tips.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 14:39   #67
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Synes ikke at det er så merkelig at hun kanskje sier det flere ganger, for en føler seg litt maktesløs hvis du føler at folk ikke tror deg. Da blir det lett til at en gjentar seg selv. Iallefall når det kommer hentydninger som: Jeg tror deg jeg, men iom at du må fortelle om din uskyld gang på gang, så får jeg nesten følelsen av at det er noe som ikke stemmer

Vel, jeg skulle vel egentlig ikke blandet meg noe opp i dette, da jeg ikke kjenner saken noe særlig, men jeg ville bare få frem at jeg skjønner at Jessica synes dette er litt ubehagelig.

Takk.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 14:58   #68
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Dummeste jeg har hørt og ordentlig unødvendig og ugreit sagt.

Gammel 27-12-07, 16:17   #69
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 17:51   #70
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Det er vist saker og ting her jeg har ikke fått med meg! Pokker ta RL!

Gammel 27-12-07, 18:28   #71
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det er vist saker og ting her jeg har ikke fått med meg! Pokker ta RL!

Gammel 27-12-07, 23:43   #72
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette ble nesten vittig med alle rettingene.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 23:49   #73
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kjedelig at dere har endret.

Gammel 28-12-07, 00:19   #74
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det blir det, men jeg tenkte det var mest fair overfor hovedinnlegger å slette svarene mine siden hun hadde slettet sitt innlegg. Svarene gikk direkte på det hun hadde skrevet.

Det er jo fair.
Men når moddene har rettet hverandre så ser det en smule over the top ut.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 07:32   #75
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som er slettet, er slettet på Jessicas forespørsel. Moddene har moddet hverandre pga. utbredt gullfiskhukommelse.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 14:33   #76
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For sein. Igjen!

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 14:42   #77
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

For sein. Igjen!

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 15:08   #78
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.