|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?
Han fikk jo "velkommen til verden"- gave fra dem. De syntes nok den gaven var nærme nok jul til at de slo det sammen. Litt rart at begge settene tenkte det samme, men han var langt ut i barnebarnrekka for alle.
![]() |
#103 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg fikk et rødt melkespann et år. Jeg var vel i ungdomsskolealder og vi bodde ikke på gård. Fra de samme folkene fikk jeg normalt sånne gaveesker med sjampo, balsam og godlukt av det billlige slaget. Siden faren min jobbet med slikt og fikk gratis vareprøver til hele familien var det rimelig bortkastet, men dog bedre enn melkespannet da. Det var virkelig helt ubrukelig.
![]() |
#104 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Det var ganske rart å få mange av de tingene jeg faktisk har ønsket meg fra samme mann som for noen år siden ikke ante hva han skulle kjøpe til meg. Nå er vi jo ikke sammen en gang.
![]() |
#105 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme gjør min ex-svigermor. Forrige året var det to store røde nisser i keramikk som må stå på gulvet. I fjor, 2 grå keramikk nisser i litt mindre format. I år kom det en elektrisk hjertekrans i perler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg lurt på og. Har to kasser med stygge nisser jeg ikke klarer å pynte med for de er overhodet ikke meg, men som jeg ikke kan kaste siden det tross alt er en gave. (Og fra svigerslekta i tillegg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Unik
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Mannen gav meg 15 rosa elefanter eit år. Innpakka kvar for seg. ( isbiter ) Ikkje heilt fornøyd med den. Han sjølv syntes det var fryktelig morsomt.
![]() |
#109 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Mamma har i år sagt mange ganger at de skal kjøpe en lik fellesgave til hver av familiene til jul... jeg hadde ærlig talt ventet noe til kjøkkenet altså men så pakker jeg opp en sånn fotvarmer eller hva det nå skal være!!!!
![]() |
#110 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#111 |
Unik
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Tru meg, eg syntes ikkje det var så morsomt. Broren min syntes og det var innmari morsom, så han og mannen satt der og lo. Mammaen min syntes litt meir synd i meg. Er muligens litt bortskjemt når det gjelder pakker, men 15 rosa elefanter ???
![]() |
#112 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Min rare juleopplevelse skjedde denne jula.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Pauset
Hvor: Barteby
Jeg synes det var morsomt jeg. Men jeg regner med du fikk noe mere også da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg fikk to pakker fra samme person i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Pauset
Hvor: Barteby
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Unik
|
Det var det eg ikkje gjorde. Derfor synes eg framleis ikkje det var noko særlig morsomt.
![]() |
#118 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Vi fikk en lysestake av svigermor et år. En i svart smijern, med en katt som fisker i en gullfiskbolle. Syntes virkelig synd på mannen da vi åpnet den pakka.
![]() |
#119 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Hva er galt med å gi julepynt i julegave??
![]() |
|
|