Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er din rareste julegaveopplevelse?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-07, 15:05   #101
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Er "ingenting" en rar gave?

Da nr. 3 ble født seint i november, fikk han ikke julegave fra noen av besteforeldrene.

Fikk du noen forklaring på det? Hadde de glemt ham?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 17:45   #102
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Fikk du noen forklaring på det? Hadde de glemt ham?

Han fikk jo "velkommen til verden"- gave fra dem. De syntes nok den gaven var nærme nok jul til at de slo det sammen. Litt rart at begge settene tenkte det samme, men han var langt ut i barnebarnrekka for alle.

Ikke for det - han var nr. 3 og hadde alt han trengte. Og en liten baby, og brydde seg jo ikke om å få presanger. Men jeg innrømmer at JEG syntes det var litt trist.

Han får både bursdag-og julegaver nå altså.

Gammel 22-12-07, 18:12   #103
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk et rødt melkespann et år. Jeg var vel i ungdomsskolealder og vi bodde ikke på gård. Fra de samme folkene fikk jeg normalt sånne gaveesker med sjampo, balsam og godlukt av det billlige slaget. Siden faren min jobbet med slikt og fikk gratis vareprøver til hele familien var det rimelig bortkastet, men dog bedre enn melkespannet da. Det var virkelig helt ubrukelig.

Moren min slo på stortromma første året mannen min og jeg var gift og ga oss flotte bøker om Egypt og faraoene og Kongenes dal. Helt supre bøker, kjempeflotte, men for å toppe det hele opp liksom hadde hun kjøpt en grisedyr Franklin Mint-statue av Tut-Ank-Ahmons dødsmaske. Med bladgull og det hele. Den kostet sikkert 1000 kroner og var så fæl. Det er første gang i mitt liv jeg virkelig har blitt helt i beit for ord. Jeg greide ikke å finne på noe å si, som kunne dekke over horror-reaksjonen innvendig. Bøkene har vi ennå, men statuen er blitt "borte" gitt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 15:41   #104
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var ganske rart å få mange av de tingene jeg faktisk har ønsket meg fra samme mann som for noen år siden ikke ante hva han skulle kjøpe til meg. Nå er vi jo ikke sammen en gang.

Det store spørsmålet i år er derimot: Hvem var det som innbilte folk at det å gi julepynt er en helt grei julegave?
I år har jeg fått to nisser jeg aldri ville kjøpt selv, den største av de er nesten en halv meter høy.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 21:00   #105
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Det store spørsmålet i år er derimot: Hvem var det som innbilte folk at det å gi julepynt er en helt grei julegave?
I år har jeg fått to nisser jeg aldri ville kjøpt selv, den største av de er nesten en halv meter høy.

Samme gjør min ex-svigermor. Forrige året var det to store røde nisser i keramikk som må stå på gulvet. I fjor, 2 grå keramikk nisser i litt mindre format. I år kom det en elektrisk hjertekrans i perler.
Jeg sender et innrammet fotografbilde av jentungen hvert år.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 21:30   #106
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Moren min fikk en gave som hun året før hadde gitt til samme venninne hun fikk gaven fra

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 21:33   #107
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Det har jeg lurt på og. Har to kasser med stygge nisser jeg ikke klarer å pynte med for de er overhodet ikke meg, men som jeg ikke kan kaste siden det tross alt er en gave. (Og fra svigerslekta i tillegg... )

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 22:45   #108
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Mannen gav meg 15 rosa elefanter eit år. Innpakka kvar for seg. ( isbiter ) Ikkje heilt fornøyd med den. Han sjølv syntes det var fryktelig morsomt.

Gammel 25-12-07, 23:57   #109
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Mamma har i år sagt mange ganger at de skal kjøpe en lik fellesgave til hver av familiene til jul... jeg hadde ærlig talt ventet noe til kjøkkenet altså men så pakker jeg opp en sånn fotvarmer eller hva det nå skal være!!!!
Skal vi liksom sitte annenhver kveld og varme tottisene vår og blande sure tær da??! Hjelpes.

Gammel 26-12-07, 00:14   #110
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nemi80, her.

Mannen gav meg 15 rosa elefanter eit år. Innpakka kvar for seg. ( isbiter ) Ikkje heilt fornøyd med den. Han sjølv syntes det var fryktelig morsomt.

Jeg syns også dette var veldig morsomt.

Gammel 26-12-07, 00:32   #111
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Tru meg, eg syntes ikkje det var så morsomt. Broren min syntes og det var innmari morsom, så han og mannen satt der og lo. Mammaen min syntes litt meir synd i meg. Er muligens litt bortskjemt når det gjelder pakker, men 15 rosa elefanter ???

Gammel 26-12-07, 07:24   #112
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min rare juleopplevelse skjedde denne jula..
Jeg fikk et sett med smykke og ørepynt fra svigers som jeg ikke likte. Da jeg så på byttelappen så jeg at settet var kjøpt i juni 2001. Svigermor har gitt meg noe hun tydeligvis har fått selv som hun ikke har likt/brukt. I tillegg har vi fått masse julepynt i gave

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 07:39   #113
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nemi80, her.

Tru meg, eg syntes ikkje det var så morsomt. Broren min syntes og det var innmari morsom, så han og mannen satt der og lo. Mammaen min syntes litt meir synd i meg. Er muligens litt bortskjemt når det gjelder pakker, men 15 rosa elefanter ???

Jeg synes det var morsomt jeg. Men jeg regner med du fikk noe mere også da.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 09:26   #114
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg fikk to pakker fra samme person i år.
Den første pakken var en hvit morgenkåpe med roser på. Typr tynn flis.
Den andre pakken var 2 plastfat, to plast skåler og et serveringsbrett. Som matcher morgenkåpa! Hvit med roser!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 09:34   #115
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg fikk to pakker fra samme person i år.
Den første pakken var en hvit morgenkåpe med roser på. Typr tynn flis.
Den andre pakken var 2 plastfat, to plast skåler og et serveringsbrett. Som matcher morgenkåpa! Hvit med roser!

Det må være fra noen som synes du må matche brett og fat når du serverer mannen frokost på sengen og som synes du gjør det for sjelden.

Burde selvsagt vært mannen som fikk den gaven.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 09:46   #116
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det må være fra noen som synes du må matche brett og fat når du serverer mannen frokost på sengen og som synes du gjør det for sjelden.

Burde selvsagt vært mannen som fikk den gaven.

Jeg har ikke mann.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 09:52   #117
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg synes det var morsomt jeg. Men jeg regner med du fikk noe mere også da.

Det var det eg ikkje gjorde. Derfor synes eg framleis ikkje det var noko særlig morsomt.

Gammel 26-12-07, 09:59   #118
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi fikk en lysestake av svigermor et år. En i svart smijern, med en katt som fisker i en gullfiskbolle. Syntes virkelig synd på mannen da vi åpnet den pakka.

Gammel 26-12-07, 23:35   #119
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er galt med å gi julepynt i julegave??

*enlighten me*

Gammel 26-12-07, 23:36   #120
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hva er galt med å gi julepynt i julegave??

Det skjønner ikke jeg heller. Jeg synes fin julepynt er en hyggelig gave å få.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.