|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Vi ble begavet hele familien og dette var den beste julaften ever. Ingen overproposjonert gavehaug, men tindrende barneøyne som elsket både å gi og å få. Vi storkoste oss hele kvelden og dynene som de trengte falt i smak hos alle tre. Jeg tenkte på kies sakte gaver da ungene ble pakket godt inn i dem for natten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
kamerat
|
![]() Sv: Ble du begavet?Jeg ble veldig begavet. Særlig mannen hadde overgått seg selv i år. Jeg elsker presanger!
![]() |
#23 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Ble du begavet?
![]() |
#24 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Vi ble også begavet. Både vi og ungene fikk masse fint. Vi fikk servise, som jeg selv har plukket ut, fra mamma, pappa, mor og far. Både middag og kaffeservise til 12. Så fikk vi noen fine kurver, noen duker og litt annet stasj.
![]() |
#25 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ble du begavet?Vi fikk masse fint.
![]() |
#26 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ble du begavet?Vi fikk også masse fint.
![]() |
#27 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Ble du begavet?Det var utrolig mye fint til oss under treet i år. Og best av alt var at det nesten ikke var leker. Vi bor trangt, så vi ønsket oss et minimum av denslags. Men det var akkurat nok til at det ikke bare ble kjedelig å åpne pakker for frøkna. Mye klær til begge ungene, bl.a en superfin kåpejakke til Maia. Den er hakket for stor, så må bytte i en mindre str.
![]() |
#28 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Mannen og jeg ble enige om å ikke kjøpe noe til hverandre i år, |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Ble du begavet?Jeg (vi) ble meget begavet. Jeg fikk ny symaskin av mannen! Han virkelig vant julen!!
![]() |
#30 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ble du begavet?Jeg fikk ikke så mange gavene, men det som ungene hadde laget i barnehagen var absolutt høydepunktene på kvelden.
![]() |
#31 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Ja, jeg fikk det meste jeg ønsket meg. Pluss to julenisser som jeg ikke er helt sikker på om går direkte til Fretex eller om smaken min har vent seg til dem til neste år.
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Ble du begavet?Jeg fikk ikke så mange gaver jeg. |
![]() |
![]() |
#33 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Mye fint til alle her, men høydepunktet var gavene fra min niese og nevø på henholdsvis 18 og 20 år. Av de to fikk vi tilsammen gavekort på 6 barnevaktkvelder, inkudert overnatting, 2 kveldsbarnevakter og to hentinger av jentene i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?
Så utrolig genial gave! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
<*(((<
|
![]() Sv: Ble du begavet?Høydaren her var fra svigermor, som hadde funnet en tilbudspakke på de dyre snobbevinglassene mine. Juhu! Også fikk jeg en flott klokke fra min vakre fru, så jeg er veldig fornøyd med årets julegaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Ble du begavet?Mannen min hadde kjøpt mp3 spiller til meg, og på den hadde han lagt inn all forvorittmusikken min
![]() |
#38 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ble du begavet?Vi ble begavet alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
godt brukt
|
![]() Sv: Ble du begavet?Ja jeg fikk masse fint. Mest glad av alt ble jeg kanskje for et par votter fra Noa Noa. For øvrig holdt både jeg og mannen løftet vårt om å IKKE kjøpe noe i år. Vi skal nemlig kjøpe kamera i januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
I farta!!
|
![]() Sv: Ble du begavet?Me fekk masse gaver, storfornøyde alle sammen
![]() |
|
|