|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Kom nissen på besøk?Ja, han kom, men i år tror jeg jaggu det var siste året. Vesla avslørte ham straks og var rimelig sjokkert over at kompisen til storebror (=nissen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kom nissen på besøk?Nissen kom, men litt før tiden for svigermor og kjæresten hadde ikke rukket frem enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Kom nissen på besøk?Vi hadde besøk av en aldeles fantastisk nisse i fjor da vi var sammen med broren min m/familie (det var en kompis av dem), men i fjor var det bare vi og jeg orka ikke å styre, så jeg fortalte ungene før jul at nissen hadde sendt bestemor sms om at han ikke rakk å komme inn i år men kom til å sette fra seg gavene på verandaen når han fløy forbi med sleden sin. Og det gjorde han.
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kom nissen på besøk?Nissen hadde vært her på natten med to gaver som lå under juletreet i går. PÅ kvelden kom nissen på ny med noen gaver. Resten lå jo under juletreet.
![]() |
|
|