Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Blomsteroppsatser til jul

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-07, 21:59   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blomsteroppsatser til jul

Jeg syntes det hadde vært utrolig koselig dersom jeg hadde fått levert en oppsats på døren, uansett utseende.
Den hadde fått stå fremme.
Mulig jeg hadde moderert litt dersom det hadde vært digre sløyfer eller plastikk pynt *kan-ikke-fordra-det*

Fikk en i dag fra min jobb, en helt enkel sak i stor grå potte med et sølvhjerte og mose samt en hvit amaryllis.
Helt nydelig.

Gammel 21-12-07, 22:03   #22
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg hadde blitt glad om jeg hadde fått dekorasjoner på døra i det hele tatt, jeg.

Gammel 21-12-07, 22:06   #23
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

å se vakker ut.

Jeg tror jeg må få tatt bilde. Jeg er sikker utakknemlig, men jeg synes det er trist at noen bruker penger på noe så ufattelig lite pent.

Ja få se bilde!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 22:27   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Denne kom til oss forrige helg. Jeg synes den er gyselig. Heldigvis elsket 11-åringen den, og som dere ser av boka så står den på hennes nattbord.

Sist redigert av Chanett : 04-03-08 kl 22:33.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 08:54   #25
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Denne kom til oss forrige helg. Jeg synes den er gyselig. Heldigvis elsket 11-åringen den, og som dere ser av boka så står den på hennes nattbord.

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så gyselig med den.
Ok, den er ikke i tråd med ny og fancy juledesign, men den er da gitt med omtanke? Det er jo det som teller.
Blir nesten litt lei meg av å lese hvor mange som blir skrekkslagne av blomsterdekorasjoner de får. Selv om dekorasjonene blir subjektivt beskrevet som gyselige, så er de faktisk ganske dyre.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 09:06   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ok, den er ikke i tråd med ny og fancy juledesign, men den er da gitt med omtanke? Det er jo det som teller.
Blir nesten litt lei meg av å lese hvor mange som blir skrekkslagne av blomsterdekorasjoner de får. Selv om dekorasjonene blir subjektivt beskrevet som gyselige, så er de faktisk ganske dyre.

Det er heldigvis ikke jeg som har fått den, og jeg har aldri likt slike. Det har ingenting med fancy å gjøre. Det har med smak som alt annet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 09:09   #27
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Er ikke så "plaget" med å få blomsteroppsatser til jul.
Personlig er jeg ikke så glad i trådkurver ol, men mange av oppsatsene de har på Mester Grønn hadde jeg blitt jublende glad for.

Jeg fikk ei iskake på døra jeg. Sånn Anita is kake (liker ikke slike i det hele tatt)så kunne fint vært for uten.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 09:27   #28
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det er jo nettopp det som gjør det så utrolig.

Vi har fått slike sammenplantninger tidligere fra mannens jobb, men i år var den uten blomster, men kom fra et blomsterirma. Sikkert på grunn av granbar.
Jeg synes det er tragisk at noen bruker penger på å gi bort slikt. Det skal til mange mennesker og det burde være mulig å finne noe som er litt mere nøytralt.

Jeg er langt fra for noen stilren jul, men det er jo grenser. Enkelte ting er liksom pent når det er laget av en under 10....

Sist redigert av Maz : 30-11-09 kl 16:53.
Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:11   #29
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Vi har fått tre juledekorasjoner/blomstergrupper på døra de par siste dagene. Og de har vært skikkelig fine alle tre.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:15   #30
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Maz, det ser ut som om det er en liten unge som har laget den dekorasjonen der.

Gammel 22-12-07, 10:21   #31
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Maz, det ser ut som om det er en liten unge som har laget den dekorasjonen der.

Kanskje det var noe. Jeg bør kanskje foreslå at de neste år sponser en barnehage eller noe og får dekorasjoner derfra? Det hadde ikke vært dumt.

Jeg har sjelden ledd så mye som når den kom i hus. Annet vi har fått har variert fra fint til stygt, men den der tar kaka.

Gammel 22-12-07, 10:26   #32
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Ja, den der tok virkelig kaka, Maz. Det er jeg jaggu enig med deg i. At noen vil sende fra seg noe sånt da? Ser de ikke selv at den faktisk er stygg?

Gammel 22-12-07, 10:30   #33
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Ja, den der tok virkelig kaka, Maz. Det er jeg jaggu enig med deg i. At noen vil sende fra seg noe sånt da? Ser de ikke selv at den faktisk er stygg?

I følge mannen fikk han som står for denne "såååå mytji skryt for blomstran i år". Fikk besøk fra en av mannens kolleger i går og jeg spurte om hvordan hans var mottatt. Han skjønte ikke spørsmålet.

Jeg skal på et arrangement rett etter jul med vedkommende som valgte ut dette. Mannen kommer til å være livredd for at jeg skal slenge med leppa.

Gammel 22-12-07, 12:35   #34
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk har helt utrolig forskjellig smak, det er bare å fastslå.

Jeg foretrekker helt enkle ting og synes de to greiene vist på denne siden var gyselige. Heldigvis er det sjelden jeg har fått slike. Mannen pleier å få avskårne amaryllis siste dagen på jobb, og de er pene og pynter fint opp.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 20:52   #35
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ja disse to var helt klart slike som går under kategorien stygge iht min smak.
Jeg hadde ikke visst hvor jeg skulle ha gjort av de.

Dette er jo en smaksak selvsagt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 20:54   #36
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir kjempeglad for blomsteroppsatser og sammenplantninger. Jeg kan ikke huske at jeg har fått noe som jeg synes er stygt.

*enkel*

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 20:59   #37
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg blir kjempeglad for blomsteroppsatser og sammenplantninger. Jeg kan ikke huske at jeg har fått noe som jeg synes er stygt.

*enkel*

Samme her. Kan ha noe med at jeg aldri får noen, så om det skulle dukke opp noe, så blir jeg glad uansett.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 21:23   #38
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke slike:

Men en slik kunne jeg godt satt på stuebordet:

Nå er jeg imidlertid ikke plaget med å få blomster på døra, så hadde kanskje blitt glad for hva som helst.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.