|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?6 voksne og 2 barn, dette er den annenhver-julen som 2 barn er borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?Som alltid feirer vi hjemme. Trodde lenge vi bare ble oss tre, så meldte svigermor seg på og så plutselig hennes kjæreste også. Så nå er vi fem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
blid
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?Vi blir seks voksne og to barn - akkurat passe. Vi feirer alltid julaften hjemme hos oss selv. I år feirer svigers samt mannens søster med samboer sammen med oss
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?I år skal vi være hos svigers. Vi blir da 8 voksne og 2 barn. (svigermor, svigerfar, søsteren til mannen +hennes samboer, bror til mannen og hans kone+ deres datter, og oss 3. ) Når vi er hos mine foreldre er vi 5 voksne og 1 barn (Mor og far, mormor, min søster og oss 3) Neste år blir vi vel 6 voksne forresten, for søsteren min skal gifte seg til sommeren.
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?I år bli vi mange, det blir siste julen i mitt barndomshjem, så da samles hele min lille familie. Vi blir 11 voksne og 3 barn. Hvordan det blir fremover er usikkert. Jeg ser gjerne for meg at vi kommer til å ha julaften her hjemme, og så får de som vil komme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvor mange er dere på julaften?I år blir vi 7.
![]() |
|
|