Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Blomsteroppsatser til jul

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-07, 21:19   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blomsteroppsatser til jul

Jeg har kjøpt meg en enkel fin sammenplanting selv i dag. Bare med svibler.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 21:20   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Den kan høres fin ut.

Jeg må jo moderere meg til å si at jeg kan like oppsatser, bare at det er sjelden de er slik jeg liker de i butikkene. Jeg må nok lage selv for å få de slik jeg selv liker de. Jeg liker mose og svibler f.eks. LIker ikke glitter og stas og gullkongler.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 21:35   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal smelle sammen noen hvite svibler og grønn mose i morgen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 21:59   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg syntes det hadde vært utrolig koselig dersom jeg hadde fått levert en oppsats på døren, uansett utseende.
Den hadde fått stå fremme.
Mulig jeg hadde moderert litt dersom det hadde vært digre sløyfer eller plastikk pynt *kan-ikke-fordra-det*

Fikk en i dag fra min jobb, en helt enkel sak i stor grå potte med et sølvhjerte og mose samt en hvit amaryllis.
Helt nydelig.

Gammel 21-12-07, 22:03   #5
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg hadde blitt glad om jeg hadde fått dekorasjoner på døra i det hele tatt, jeg.

Gammel 21-12-07, 21:35   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er det en sammenplantning om det er bare svibler??? Jeg har da noen svibler i en potte og en med amaryllis jeg også.

Den mannen hadde med hjem i år har vel ikke blomster, men granbar og noen keramikkgreier, den får alt jeg har sett i butikkene til å se vakker ut.

Jeg tror jeg må få tatt bilde. Jeg er sikker utakknemlig, men jeg synes det er trist at noen bruker penger på noe så ufattelig lite pent.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 22:06   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

å se vakker ut.

Jeg tror jeg må få tatt bilde. Jeg er sikker utakknemlig, men jeg synes det er trist at noen bruker penger på noe så ufattelig lite pent.

Ja få se bilde!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 22:27   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Denne kom til oss forrige helg. Jeg synes den er gyselig. Heldigvis elsket 11-åringen den, og som dere ser av boka så står den på hennes nattbord.

Sist redigert av Chanett : 04-03-08 kl 22:33.
Gammel 22-12-07, 08:54   #9
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Denne kom til oss forrige helg. Jeg synes den er gyselig. Heldigvis elsket 11-åringen den, og som dere ser av boka så står den på hennes nattbord.

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så gyselig med den.
Ok, den er ikke i tråd med ny og fancy juledesign, men den er da gitt med omtanke? Det er jo det som teller.
Blir nesten litt lei meg av å lese hvor mange som blir skrekkslagne av blomsterdekorasjoner de får. Selv om dekorasjonene blir subjektivt beskrevet som gyselige, så er de faktisk ganske dyre.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 09:06   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Ok, den er ikke i tråd med ny og fancy juledesign, men den er da gitt med omtanke? Det er jo det som teller.
Blir nesten litt lei meg av å lese hvor mange som blir skrekkslagne av blomsterdekorasjoner de får. Selv om dekorasjonene blir subjektivt beskrevet som gyselige, så er de faktisk ganske dyre.

Det er heldigvis ikke jeg som har fått den, og jeg har aldri likt slike. Det har ingenting med fancy å gjøre. Det har med smak som alt annet.

Gammel 22-12-07, 09:09   #11
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Er ikke så "plaget" med å få blomsteroppsatser til jul.
Personlig er jeg ikke så glad i trådkurver ol, men mange av oppsatsene de har på Mester Grønn hadde jeg blitt jublende glad for.

Jeg fikk ei iskake på døra jeg. Sånn Anita is kake (liker ikke slike i det hele tatt)så kunne fint vært for uten.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 09:27   #12
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det er jo nettopp det som gjør det så utrolig.

Vi har fått slike sammenplantninger tidligere fra mannens jobb, men i år var den uten blomster, men kom fra et blomsterirma. Sikkert på grunn av granbar.
Jeg synes det er tragisk at noen bruker penger på å gi bort slikt. Det skal til mange mennesker og det burde være mulig å finne noe som er litt mere nøytralt.

Jeg er langt fra for noen stilren jul, men det er jo grenser. Enkelte ting er liksom pent når det er laget av en under 10....

Sist redigert av Maz : 30-11-09 kl 16:53.
Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.