|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?All sympati, Maz. Jeg er et stort barn når det gjelder gaver, og det skjønte mannen ganske tidlig. I vårt tilfelle var det enklere for ham å bli flink med gaver (noe han ikke var i utgangspunktet) enn det var for meg å lære å være overbærende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Det må ha vært den julen da jeg fikk ikke mindre enn FEM smørbrødgriller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?
Jeg trenger ikke sympati lenger. Jeg var også et stort barn mtp gaver. Men så oppdaget jeg "balle-taket" dette ga meg. Og innså at det ble langt værre når han ble krampete.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Svigermor hadde i år tømt kjøkkenskapet, så svigerinnen min fikk grytevottene hennes, og vi fikk et krus som svigerfar i 1979 fikk fra en forretningsforbindelse. Hun hadde fått det for seg at det var en kopp fra HANS firma, og at den var så dyrebar at den var verdt å gi bort. Det hører med til historien at hun har begynt å røre no' kraftig, men det var likevel litt kjipt å få en sånn gave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Vil heller ha stygg julepynt i gåve enn året-rundt-pynt i gåve. Julepynten kan eg jo tross alt sette bort 355 dagar i året. Andre pynteting må jo stå framme 365 dagar i året. Iallfall i starten
![]() |
|
|