|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårtWow! Flotteste pepperkakehuset jeg har sett!
![]() |
#43 |
Borte
|
![]() Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårtJeg er alvorlig imponert!
![]() |
#44 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårt
![]() |
#45 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårtTusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, alle sammen.
Det er andre året vi lager noe slikt, og vi kommer sikkert til å lage nytt neste år regner jeg med. Og ja, det er nytt prosjekt hvert år. Hvis ikke ville det ikke være noe gøy.
Kjempegøy! Vi har det utrolig moro når vi lager ting sammen. Vi hadde garantert ikke laget noe slikt bare for å glede ungene, nei.
Er du gal!
Faktum er at det er så innsauset i smeltet sukker at det smaker pyton. Vi kunne like gjerne limt det sammen med lynlim, så fælt som det smaker. Men det er mye godt snop på utsiden, og det bruker være populært å pelle av og spise. Frøkna har allerede stilt spørsmål om hvem som skal få kjærligheten og sukkertøystangen på tårnet.
Nope. Her er tradisjonen helt klar (for slik gjorde vi det da jeg var barn). Vi inviterer fire–fem barn på "pepperkakeknusing"; ungene får utdelt hver sin hammer, og så banker de ned huset mens vi voksne filmer (og passer på etter beste evne at ingen banker hverandre ved et uhell). Etterpå spiser alle seg stappmette på godteri og pepperkakerester, samt det som måtte være til overs av julekaker. Dette skjer samme dagen som vi hiver ut jula – vanligvis lørdag etter nyttårsaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Passiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårtWow! Imponerende! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårtJa det må jeg si. Skikkelig flott |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Smugleser
|
![]() Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårtIkke overraskende er selvsagt jeg også dypt imponert. Og bøyer meg i støvet.
![]() |
#49 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårtGurilann, denne må jeg bare trekke frem igjen til glede for gamle og nye lesere.
![]() |
#55 |
Textrovert
|
![]() Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårtHvem ER det som er slem og kommer drassende meg slike gamle tråder og setter folk i forlegenhet?
![]() |
#56 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårt
![]() |
#58 |
Naiv og Super
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrytebilde av pepperkakehuset vårtJeg er dypt imponert og bøyer meg ydmykt i støvet!
![]() |
|
|