|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Julegudstjeneste i skolen
Det hadde jeg fått med meg. Jeg ser at quoten kanskje ble en smule feil. Det var mer for å illustrere ditt poeng om at ulike mennesker har ulik tro og ulike sannheter. I kirka i dag var det barn fra mange forskjellige religioner, men det var også barn som ikke var med. Det respekterer jeg helt og fullt og mener at de skulle hatt et godt tilbud på skolen - noe de ikke har der jeg jobber. Det er en av de tingene jeg håper at ordner seg når skolen får ny ledelse. Hos oss går det ikke ut noe brev om fritak eller tilbud om aktiviteter på skolen (noe som er rart på en skole med nærmere 50 nasjonaliteter representert). Når vi ikke har et tilbud på skolen er det mange som velger å holde barna hjemme denne dagen og de går dermed også glipp av avslutningen med klassen som er etterpå.
![]() |
#2 |
|
Åh. Da henger jeg med, vettu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Du har vært ganske tydelig på meningene dine i denne tråden!
![]() |
|
|