|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Come what may...
|
![]() Sv: Julemiddag og alkoholElias har du sagt noe til dem som kommer og vil drikke? Hvordan tok dem det?
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julemiddag og alkohol
Har ikke sagt noe til dem om det. Men det går jo an å ha Munkholm eller Clausthaler. Problemet er bare at disse flaskene også ser ut som ekte ølflasker. Sist redigert av Elias : 19-12-07 kl 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
Hvis det kan gjøres uten at det er unaturlig så kan det jo helles i glassene på kjøkkenet. :lur:
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
Det syns jeg ikke var noe lurt, spesielt ikke av hensyn til barnet som har erfaring med rusmisbruk.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, og drikking i smug er hvertfall dårlige signaler.
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det trikset er gammelt og forslitt. Mine besteforeldre brukte alltid det og det gir meg virkelig ekle og *la oss lure oss til*-vibber. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|