Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Pursuit of Happiness

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-07, 19:23   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Pursuit of Happiness

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hva var det du ikke "beit på", da?
Den er jo basert på en sann historie, så plottet kan man jo ikke si noe på....

Kan godt tenke meg å se den.

Det som liksom skulle være rørende beit ikke på: At en far lar sønnen sove på offentlige toaletter for at han skal kunne forfølge drømmen om å bli rik aksjemegler. Jeg satt bare å tenkte at han burde ha skaffet seg en McJob for lenge siden - før kona stakk (ikke at hun var så kul) og før han ble konkurs på satsingen på de fordømte scannerne (eller hva det nå var). Veit ikke helt jeg, men det virker liksom ikke beundringsverdig på meg å gi sønnen traumer fordi pappaen er så sta og enspora.
Pursuit of Happiness my ass - den framstår som en omskriving av pursuit of dollars for min del.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 20:49   #2
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: The Pursuit of Happiness

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det som liksom skulle være rørende beit ikke på: At en far lar sønnen sove på offentlige toaletter for at han skal kunne forfølge drømmen om å bli rik aksjemegler. Jeg satt bare å tenkte at han burde ha skaffet seg en McJob for lenge siden - før kona stakk (ikke at hun var så kul) og før han ble konkurs på satsingen på de fordømte scannerne (eller hva det nå var). Veit ikke helt jeg, men det virker liksom ikke beundringsverdig på meg å gi sønnen traumer fordi pappaen er så sta og enspora.
Pursuit of Happiness my ass - den framstår som en omskriving av pursuit of dollars for min del.

Jeg vet ikke, jeg. Enkelte filmer kan irritere meg grønn når hovedpersonene vikler seg inn i usannsynlig håpløse situasjoner pga feil valg. Jeg ble ikke irritert over denne. Hovedpersonen tar så absolutt noen gale beslutninger, men blir såpass fanget av disse underveis at den situasjonen du beskriver ikke fremstår som en reell valgsituasjon.
Dårlig dømmekraft kombinert med uflaks i verst tenkelige situasjon.
Jeg synes også filmen var rørende

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.