Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva mister du matlysten av?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-07, 21:45   #41
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Hva mister du matlysten av?

Hår er skikkelig ekkelt, og insekt i vinglasset

Gammel 16-12-07, 21:51   #42
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Lukten av makrell i tomat.

Du kan være glad du ikke er kollegaen min, for det spiser jeg ganske så ofte til lunsj.

Jeg mister matlysten av hår i maten.

Gammel 16-12-07, 21:52   #43
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mensen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 22:58   #44
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jupp. Tok en stor jafs av kjeksen og oppdaget det... Helt usannsynlig ekkelt. Sa fra til de som solgte isen (etter at jeg hadde spyttet og spylt ut av munnen og utført en pussig dans...), og de var sånn, , jajja, du får vel få pengene igjen da, om det er så nøye.

:Grøsser på ryggen: En is er liksom det siste stedet jeg hadde forventet å finne insekter, men man er tydeligvis aldri trygg.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.