Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor lenge har du bodd på ett sted?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva er det lengste du har bodd på et og samme sted?
Under 1 år 0 0%
2 år 0 0%
3 år 1 1,06%
4 år 2 2,13%
5 år 2 2,13%
6 år 5 5,32%
7 år 6 6,38%
8 år 4 4,26%
9 år 4 4,26%
10 år 8 8,51%
11-12 år 12 12,77%
13-14 år 10 10,64%
15-16 år 5 5,32%
17-18 år 14 14,89%
19-20 år 13 13,83%
21-22 år 2 2,13%
23-24 år 0 0%
25-26 år 2 2,13%
27-28 år 3 3,19%
29-30 år 1 1,06%
Deltakere: 94. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-07, 23:30   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvor lenge har du bodd på et sted?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvor lenge i samme by eller hvor lenge i samme hus i den byen?

I en og samme bolig. Man kan flytte mange ganger innenfor samme by.

Gammel 15-12-07, 23:33   #2
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er litt vanskelig å svare på, for vi bodde en del "ute" da jeg var barn, dvs. i Afrika. Vi returnerte til det samme huset, det var det som var "hjemme", det var bare leid ut mens vi bodde andre steder. Så på en måte bodde jeg der fra jeg var tre til jeg var nitten, bare med noen avbrudd på et par år her og et halvår der. Da jeg flyttet hjemmefra bodde jeg i samme leilighet i seks år før vi flyttet dit vi bor nå.

Gammel 16-12-07, 00:32   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

I en og samme bolig. Man kan flytte mange ganger innenfor samme by.

Okei, hvis det er samme bolig, så har jeg svart feil. Jeg har bodd i samme bygd i bortimot femogtyve år, men i to-tre forskjellige hus (samme postadresse hele tida). Lengste periode i samme hus er da femten år.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.