Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som er høye

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 22:00   #16
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som er høye

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg mener å ha lest at snittet i Norge er 167 på jenter. Så jeg tror man må være under 160-ish for å være "ganske lav".

Da er jeg i så fall høy med mine 176 cm. Jeg bruker gjerne høye hæler, iallfall når jeg skal pynte meg litt. Jeg har også mange lave venninnner, og det blir ofte Helan og Halvan.
Forøvrig setter jeg pris på at mannen er 190 cm, da føler jeg meg ikke som en kjempe ved siden av han (som jeg gjorde med eksen på knappe 180 og lut holdning).

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Vi ser ut som Helan og Halvan på bryllupsbildene.

På bryllupsbildene med nevnte eks sto jeg uten sko, og han på en liiiten sten. Da så han littegrann høyere ut enn meg.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.