Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilket dyr er dette?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 12:21   #1
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket dyr er dette?

Min 3-åring går også og synger på den låta. Filmen rekker vi nesten aldri å se ferdig, for det er en liten episode han syns er så ufattelig morsom. Da løva går alene på stranda og bølgene skyller inn og han tripper rundt for ikke å bli våt på beina. Da ler han så fælt at han gråter, og skal se de samme 10 sekundene om og om igjen, sikkert 50 ganger før han er fornøyd.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:22   #2
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes egentlig Sasha Baron Cohen var bedre enn Robert Stoltenberg da...

Gammel 26-10-06, 12:26   #3
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den har vi nok hørt og hørt og hørt og hørt ja, og nå sitter den nok spikret i hodet resten av dagen.

Gammel 26-10-06, 12:26   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Min 3-åring går også og synger på den låta. Filmen rekker vi nesten aldri å se ferdig, for det er en liten episode han syns er så ufattelig morsom. Da løva går alene på stranda og bølgene skyller inn og han tripper rundt for ikke å bli våt på beina. Da ler han så fælt at han gråter, og skal se de samme 10 sekundene om og om igjen, sikkert 50 ganger før han er fornøyd.

Samme her! Jeg synes ikke det er så verst morro selv heller, da...

Scenen hvor pingvinene har kommet frem er den beste.

"Dette suger!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:37   #5
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Pingvinene er min favoritt også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:39   #6
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Ekornet er nok i "Over hekken". Og Idol-Tone er ei rottejente.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 23:00   #7
Jr.
sasiltranopogol

Jr. sin avatar

Hvor: sammen med 538.410 andre
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Ekornet er nok i "Over hekken". Og Idol-Tone er ei rottejente.

Pungrotte, om jeg må be.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.