Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 22:00   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Min mor forteller at det som er kjedelig er at mange sier at de skal ha ungene i barnehagen og når dagen kommer så er halvparten av ungene hjemme.

Jeg synes SELVSAGT det er OK at barnehagen sier at det kommer til å være redusert bemanning og at de ønsker at det antallet barn som er påmeldt er et REELT antall. Jeg vet de har hatt romjuler hvor bare 1/4 av barna som har vært påmeldt har møtt opp, og det er jo helt klart en utrolig sløsing med bemanningen. Og ikke minst surt for de som i utgangspunktet ikke ønsker å jobbe.

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Nei, ikke generelt, men i høytider hvor familier samles og koser seg sammen, da syns jeg det er stusselig å sende barna i barnehagen. Det er vel ikke så mange barn der at det er så veldig morsomt å være der heller.

Ikke morsomt? Jeg tror sønnen min vil ha det strålende. Og 27. og 28. desember i år ER faktisk vanlige arbeidsdager, så for veldig mange er det svært lite høytid disse dagene.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Tja, nå vet jeg ikke. Der hvor mannen min jobber fikk de beskjed om at viss de ville på jobb i romjula måtte de gi beskjed. Sjefen så nemlig helst at alle ble hjemme. De aller fleste jeg kjenner prøver å ta fri i romjula.

Ke? Vi kan ikke bo på samme klode!? Jeg og mannen min har langfri annenhver jul fordi vi begge to har familiene våre langt unna, så da reiser vi bort til dem. Det betyr at vi må jobbe påfølgende jul. Så da prøver jeg ikke å ta meg fri i romjula en gang. Fair is fair - jeg og familien min er da ikke så utrolig viktige at vi kan fritas for jobbing hver romjul bare fordi vi "vil det slik".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.