Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Mest irriterende julesang?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 09:01   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mest irriterende julesang?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Ja!

"so I can withhh you merry xmathhhhhhhhhhhhh"

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 09:02   #22
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke en spesiell sang jeg ikke liker, men når Sølvguttene piper da får noia.
Sølvguttene er forbudt å spille i mitt hus.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 09:21   #23
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde jo aldri trodd jeg skulle lese -onani og voldtatt i denne tråden, men det var fornøyeligt!

Husker ikke hva den heter,men mener Michael Jackson har en som han synger som barn? Eller Jackson five?

"Santa claus is coming to town" heter den, og den er fæl.

Sist redigert av turi : 10-12-07 kl 10:19. Årsak: Fant den etter litt leting.
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:16   #24
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får igrunnen noia av de fleste julesangene som spilles høylydt på kjøpesentre. Det er IKKE koselig og man får IKKE julestemning av det.

Også får jeg noia om de spiller julemusikk av Bettan, Hanne Krogh eller Carola på radioen.

Jeg er også enig i det første innlegget til Elinblu. Mariah Carey og Josh Groban -

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:20   #25
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får neller når Elvis synger "Blue christmas" og de damene som korer holder på med den hylinga i bakgrunnen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:21   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke Mariah Carey overhodet, men hva er galt med Josh Groban, folkens? Jeg har IKKE hørt den nye julesang-plata hans, men han synger f.eks. You raise me up flott, synes jeg.

Gammel 10-12-07, 10:30   #27
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke mobb Josh Groban!

(Kilde: youtube.com)

(Kilde: youtube.com)
(Fra Polarekspressen. Ikke på juleplata hans, men verd å høre likevel.)

Hilsen ei som har autografert bilde på vei i posten fra venninne i Oslo.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:32   #28
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ellers får jeg totalt angst av alt som har med Heidi Hauge, Jenny Jensen m/"familie" å gjøre. Carola, Hanne Krogh, og Bettan likeså!

Foretrekker de gode gamle versjonene av klassikerne jeg. "Have yourself a merry little christmas" med Judy Garland f.eks.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:53   #29
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finne skjegget topper hatlisten. Men det er flere som er nevnt over som er grøssere. Kysse niiiissen er huttemegtuteit.

I dag på nitimen hørte jeg På låven sitter nissen og Deilig er den himmel blå i arabisk arrangement fremført av "The source of Christmas", det var artig og spesielt.

Gammel 10-12-07, 10:55   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Finne skjegget synes jeg er kul!

All I want for Christmas is you er i nærheten av å være tidenes verste sang overhodet.

Gammel 10-12-07, 11:15   #31
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Henger meg også på "orker-ikke" Mariah Carey, Bettan, Heidi Hauge og Jenny Jensen!

Hanne Krogh er jeg nok litt svak for, særlig den triste sangen om de som ikke har tid til moren sin.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:19   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får skrekkfilmfølelse av reklamen for Heidi Hauges nyeste oppgulp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:21   #33
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig burde jeg holde meg unna denne tråden, for jeg får den ene skrekkelige sangen etter den andre på hjernen. Nå må jeg imidlertid bare fortelle at jeg har hørt hele to julesanger med Josh Groban på Youtube. Fordommene ble innfridd. Han er sikkert flink til å synge, altså, det er i det minste ikke surt, men han har en helt ekstrem vegg-til-vegg-vibrato.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:27   #34
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Mange gode eksempler er nevnt. Av en eller annen grunn synes jeg Marys boychild/Maria fikk et guttebarn er noe av det aller kjedeligste som finnes på musikkfronten, jul eller ikke. Drepende, dørgende dølt å høre på.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:28   #35
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg får igrunnen noia av de fleste julesangene som spilles høylydt på kjøpesentre. Det er IKKE koselig og man får IKKE julestemning av det.

Også får jeg noia om de spiller julemusikk av Bettan, Hanne Krogh eller Carola på radioen.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:54   #36
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Den der "Det var juuuuulekveld i sko-o-gen" er helt forferdelig. I tillegg får jeg generelt spader av vokalonani, det være seg julesanger eller vanlige sanger.

Å ja den er grusom.

Gammel 10-12-07, 11:56   #37
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Sangen om å finne skjegget, sangen om mamma som kysser nissen og sangen om "all I want for xmas is my two front teethhhhhhhhh"

Det er den med den helsikes plystringa? Den er höyt på lista mi. Forresten de to andre også.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:00   #38
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Husker ikke helt hva den heter, men det er en julepotteporri av Wencke Myhre.
Den er slitsom og så klikker det når det kommer til "å hompetidomp, domp, hompetidomp.... osv".

Gammel 10-12-07, 12:37   #39
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Mange gode eksempler er nevnt. Av en eller annen grunn synes jeg Marys boychild/Maria fikk et guttebarn er noe av det aller kjedeligste som finnes på musikkfronten, jul eller ikke. Drepende, dørgende dølt å høre på.

Mary's boychild. Huff og huff, en forferdelig låt. Særlig Boney Ms versjon.

Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:44   #40
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julenissen tror jeg på/ I believe in Santa Claus

Denne spilte den lokale nærradioen konstant. Aner ikke hvem som synger, men makan til grusom sang skal man lete lenge etter.

Julesanger sunget av Wenche Myhre unngår jeg også så godt jeg kan.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.