Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Superjul - Hva synes barna så langt?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 10:17   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?

Storebror liker det.

Og jeg ble veldig fornøyd da jeg fikk gjensyn med Katjakai og Bentebent.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 10:29   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Her er det poppulært og med mor liker at vi kan se det på morgenen om vi har planer på ettermiddagen. Veldig fleksibelt.

Jeg synes noe er litt repetitivt, men for ungene er det jo ekstra morsomt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 10:38   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han liker noen deler av showet, og særlig Gaute Superkatt. Han blir imidlertid rasende når disse tre barna synger. Det synes han er grusomt, og slår av tv.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:10   #4
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Superjul er kjempe populært her i huset. Storesøster på 4 elsker det, men hun har vært stor fan av barnas supershow også så det overrasker meg ikke.

Lillebror på 1,5 år ser ut til å like det han og. Han danser og klapper i alle fall.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 15:32   #5
Carina83
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Buskerud
Carina83 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mammaen var ikke noe begeistra. Synes Jul i blåfjell eller Jul på månetoppen er mye mer koselig. For ikke å snakke om Jul i skomakergata.
Lillemor derimot synes det er helt topp, og det er vel strengt tatt hun som skal følge med på det.

Ser heller på Olsenbanden Jr på tv2 jeg da

Gammel 10-12-07, 15:35   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Her blir det godt likt

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 15:48   #7
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Her er det pop.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 18:13   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Her er alle tre fornøyde med Barnas superjul.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 18:22   #9
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Begge liker det.

Gammel 11-12-07, 09:22   #10
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ned en halv kilo... Gjør ingenting det, kunne godt ha gått ned ett par kilo til, selv om jeg er i mål, for man går gjerne opp ett par kilo når man er ferdig slanket... Trente i går, så nå er jeg SÅ støl. Nå skal jeg kle på unga og gå en tur med vogna og mp3-spilleren...

Er det superjula som har æren, eller?

Gammel 11-12-07, 09:27   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, kanskje man må begynne å se på likevel?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 18:24   #12
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ned en halv kilo... Gjør ingenting det, kunne godt ha gått ned ett par kilo til, selv om jeg er i mål, for man går gjerne opp ett par kilo når man er ferdig slanket... Trente i går, så nå er jeg SÅ støl. Nå skal jeg kle på unga og gå en tur med vogna og mp3-spilleren...

Så glad jeg er for at det ikke er bare meg som bærsjer på leggen og svarer i feil tråd.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.