Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Troy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-07, 13:48   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Troy

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi så omtrent tyve sekunder av den (inntil vi var helt sikre på hva slags film det var), og var skjønt enige om at det var akkurat passe mye (hvis ikke litt i overkant).

Brad Pitt gjør seg langt bedre som Jesse James. Og selv med en Superior-innstilling til at Brad Pitt alltid er helten og at helten alltid skal overleve, burde man ikke bli sjokkert over utfallet i en film med tittelen The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. (Jeg så traileren for filmen for et par uker siden, og tenkte med meg selv at jeg vet jeg ankommer denne festen litt sent, men ... Brad Pitt er da rimelig kjekk, er han ikke? )

Dog er det først når man har sett HELE filmen (to ganger) at man virkelig kan velle ut av seg edder og galle over dette misbruket av en god historie.

Bard Pitt er vanligvis en knall skuespiller, men jeg har aldri vært imponert over hvordan han ser ut. Bra utstråling, det ska'n ha, men ikke min type i det hele tatt.

(Er det sant? Diskuterer jeg faktisk Pitt' utseende på nett? )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.