Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips til bra serier!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 21:25   #101
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Du har jo i grunnen rett, sitatet er jo identisk, og stemmen er lik Litt sånn høna og egget den der.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 21:34   #102
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Dessuten tror jeg det er Robinson selv som har stemmen til roboten?

Anne Robinson spiller Anne Droid i episodene Bad Wolf og The Parting of the Ways.

Ben "Exterminate!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 21:53   #103
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Du har jo i grunnen rett, sitatet er jo identisk, og stemmen er lik Litt sånn høna og egget den der.

Nei, det er ikke egentlig noen høne og egg, det var ganske entydig Anne Robinson som var først ute, i The Weakest Link. (Som jeg nok aldri vil se på på samme måte igjen etter BW/PotW.)

Gammel 24-10-06, 21:56   #104
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha over 14.000 seedere på episode 5 av Heroes!! Lastet den ned på under et kvarter.

Gammel 24-10-06, 22:32   #105
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri vært så hekta på en serie at jeg har kjøpt dvd'er eller lastet ned. Da foretrekker jeg å se det som gå på tv, og på den måten få med meg mye forskjellig. Liker krim, særlig CSI, Cold Case og slikt. Simpsons og Futurama.
Men for tida har vi bare NRK 1 og 2 og TV2, så det er begrenset hva som vekker interessen, det blir mest dokumentarer.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 22:38   #106
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Haha over 14.000 seedere på episode 5 av Heroes!! Lastet den ned på under et kvarter.

Åpen eller lukket side? Jeg brukte over to timer jeg...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 22:40   #107
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lukket. Torrent-Damage, tror jeg. Var mannen som lastet den ned (jeg er medlem der).

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har aldri vært så hekta på en serie at jeg har kjøpt dvd'er eller lastet ned. Da foretrekker jeg å se det som gå på tv, og på den måten få med meg mye forskjellig. Liker krim, særlig CSI, Cold Case og slikt. Simpsons og Futurama.

Jeg har aldri vært så hekta at jeg har giddet å sette av spesielle tidspunkter til serier på tv.
Eller jo, det har jeg, men jeg liker best å ha alt liggende så jeg kan se det når JEG vil, og ikke være totalt slave av tv og programtider.

Gammel 24-10-06, 22:43   #108
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Lukket. Torrent-Damage, tror jeg. Var mannen som lastet den ned (jeg er medlem der).

Akkurat. Jeg er fremdeles på det åpne markedet jeg da.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 22:47   #109
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri vært så hekta på en serie at jeg har kjøpt dvd'er eller lastet ned. Da foretrekker jeg å se det som gå på tv, og på den måten få med meg mye forskjellig.

Vi ser omtrent aldri på TV, og jeg husker aldri hvilke dager hvilke serier går på hvilke kanaler. Og så er det veldig greit å kunne begynne å se en episode når det passer, og eventuelt stoppe den om telefonen ringer eller noe annet skjer.

De siste årene har vi pleid å prøve en del av de nye seriene når det er sesongstart på amerikansk TV, og fortsatt å se dem vi liker. Mannen min følger med nok på hva som kommer og hva som går til at han stort sett greier å plukke ut de "viktigste", og jeg er lettvint i matveien og ser på det han setter på.

Gammel 24-10-06, 23:07   #110
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Akkurat. Jeg er fremdeles på det åpne markedet jeg da.

Jeg også. Men det gikk ganske kjapt likevel, jeg brukte litt over en halvtime tror jeg, på piratebay.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 23:18   #111
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her tar ingenting mindre enn 5 timer, men jeg bor i et ADSL-U-Land

Gammel 25-10-06, 03:09   #112
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Herregud! Episode 5 av Heroes!

Den serien blir bare bedre og bedre. Sier jo litt når det er 14.000 seedere på torrentfilen, jeg har aldri sett noe lignende!!! Denne topper tilogmed Lost og The 4400, og DET er noe jeg aldri har sagt om NOEN serier før!

Gammel 25-10-06, 08:54   #113
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Men for tida har vi bare NRK 1 og 2 og TV2, så det er begrenset hva som vekker interessen, det blir mest dokumentarer.

Kan dulte litt på denne. Jeg pleier å ha en serie jeg følger med hver sesong, blir stresset av å ha mye å følge med på. Akkurat nå er det Grey's Anatomy jeg må ha med meg, pluss de nyeste episodene av Kongen av Queens på TV2. Det er egentlig alt, i tillegg til at jeg prøver å se så mye Seinfeld, Frasier og Kongen av Queens som mulig. Fulgte også med på Anna Pihl forresten, det likte jeg veldig godt. Men for øyeblikket er det altså bare tirsdag som er den store TV-dagen her i huset.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 14:33   #114
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

DL og DVD passer bare livsstilen min bedre, for da kan jeg se når JEG vil.

Det eneste er at det er litt koselig å ha en serie eller to å følge med på på TV også, så har man noen å se frem til. Men alle som noensinne har fulgt med på ER på TV3 vet at tv-selskaper er svikefulle jæ*** som ikke tar 5 flate øre for å erstatte en etterlengtet episode med Champions League eller 5-nasjoners håndballkamp etc.

Gammel 25-10-06, 14:53   #115
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

tv-selskaper er svikefulle

Her hjelper jo ikke alltid DL så veldig da. Plutselig er det football eller baseball i stedet (FOX, med bla. 24, Firefly og Futurama har vært slemme her), også er det sweeps (årlig opplegg der de måler seertall over en periode, typisk en uke, for å fastlå reklameverdien for hvert network/hver kanal) med omrokkering av programmet og erstatning av viktige serier med ting som kan tiltrekke seg massene som resultat. I tillegg kommer planlagte pauser i sendingen på en måned eller mer, for å strekke 22 episoder over størst mulig del av tv-sesongen.

Jeg tror egentlig man slipper bedre unna med færre uønskede pauser og utsettelser om man ser innkjøpte serier fra i fjor (eller året før) på norske TV-kanaler. Ikke at jeg er interessert i det da. TV er ferskvare.

Ben "Without pity" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 14:56   #116
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

USA er jo jævlige på det å utsette serier i månedsvis pga drittsport! Lost sesong 3 tar jo en 2 mndrs lang pause der borte nå, derfor har jeg ikke giddet å laste det ned enda, vil vente til jeg kan se alle på rams.

Gammel 25-10-06, 15:28   #117
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Her hjelper jo ikke alltid DL så veldig da.

Ben "Without pity" Murphy

True.
Men da har jeg iallefall ikke benket meg opp i sofen med popkornet når jeg finner det ut. Popper ikke popkornet før fila er testet.

Gammel 25-10-06, 15:31   #118
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Popper ikke popkornet før fila er testet.

Det sa alltid bestemor også.

Gammel 25-10-06, 15:55   #119
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Vi følger med på
* House
* Batlestar galactica (sambo)
* dr. grey...

* Laster ned Dr. Who.
Og kan se flere episoder i slengen dersom det er oppfølgingsepisode. Da er det liksom lov å jukse litt. Men jeg skjønner godt hvorfor man skal se en episode om gangen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:26   #120
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Prison Break, Lost og Greys er det vi ser på.
Har faktisk aldri sett hverken 24, Sopranos eller Frustrerte fruer (nesten)

Men Heroes, hva er det? Aldri hørt om, men ser ikke sååå lite på tv.
Vil gjerne ha flere serier å følge med på når sambo er på jobb. Er det for sent å følge med på House? Eneste på tv i kveld. Onsdager suger.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.