|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
--
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Takk dere. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?
Går det ann å spørre om pris? På damehjelpen altså. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slett ikke ille! Men om du ikke fant noe mer, så var hun vel ikke akkurat god i jobben sin. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fjott
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det heter Oslobliny. Du ser dem ofte kreditert i ulike bli ny repotasjer i ukeblader og aviser. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Hun burde slutte i jobben sin! Ski senter er kjempestort og selvfølgelig finnes det klær til deg der. Hvilken str. er du? Send gjerne PM hvis du ikke vil oute str. din her. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
--
|
Jeg var kanskje ikke verdens letteste kunde heller altså, men var villig til å prøve nesten alt hun foreslo. Det så ikke bra ut. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
--
|
Jammen, jeg er veldig drøy altså. Og høy! Jeg er ikke en sånn som typisk går inn i alle bukser, det har mye å si på fasongen. Jeg prøvde flere olabukser i 34" uten at de passet. Men topper burde jo nesten vært lettere å finne enn bukser. Huff, jeg kjenner den shoppingrunden ikke gjorde godt. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Så kjedelig at du ikke fikk bedre hjelp. På Ski finnes det så mange butikker at noe mer enn en bukse burde hun klart å finne til deg. Jeg har samme problem som deg med rompe og lår, men det er da ikke umulig å finne klær allikevel. Ikke er du så stor heller synes jeg.
|
|
|
#33 |
|
--
|
Åja! Det hørtes ut som en utrolig god plan. Og til høsten er jeg (forhåpentligvis) litt mindre over rompa! Bare sykkelmuskler. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Introvert optimist
|
Den regninga hadde jeg nektet å betale. Du går jo inn i helt normale størrelser og hvis hun ikke kan finne noe til deg må hun være helt udugelig. Klag til sjefen hennes du og si at du vil ha en ny konsulent gratis. Du har jo modellhøyde og en helt normal klesstørrelse, oppriktig talt, det burde finnes klær i en hver butikk.
|
|
|
#35 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Ja, her hørtes det ut som du virkelig ikke fikk det du betalte for. Hensikten var vel å finne noen klær og få bedre selvtillit, ikke det motsatte! 42/44 er vel på ingen måte noen ekstrem størrelse å finne klær til. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
--
|
Jeg er større en 42/44 i bukser altså. Kanskje oppi 46? Men har ikke hatt så mye problemer med å finne klær selv. Det var jo på en måte basistøy til jobbgarderoben som jeg kunne kombinere jeg var på jakt etter. Det kan jo ikke være så vanskelig det? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Jeg føyer meg inn i rekken og synes også at denne damen ikke kan ha vært spesielt flink. Synes det er rart at du måtte betale egentlig. Dårlig service, rett og slett.
|
|
|
#38 |
|
--
|
Regninga ble betalt på forhånd før vi begynte shoppingen. Jeg orker ikke å gå noe videre med dette tror jeg, men får ta det som en erfaring rikere. Jeg er som sagt stor og drøy, jeg smetter ikke inn i all slags tøy. Men å utstyre meg med en trang svart ridebukse uten lommer bak i stretch, når jeg er på jakt etter mørke jeans er jo skivebom. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Det var utrolig dårlig! Ta med en god venn neste gang. Kaffe og kake på kafé koster bare halvparten av det du måtte ut med til den såkalte rådgiveren.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#40 |
|
--
|
|