Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva er drømmebilen din?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 19:16   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Fornærma nei? Det må nok litt mer enn en liten meningsforskjell om bil til
Den merza di er vel ikke akkurat skapt for norske fartsdumper tror jeg. Mens jeg som bor på landet ville nok kunne trives i en Hummer

Du har forsåvidt rett i at bilen egner seg bedre for veier uten fartshumper og 30-sone . Og Hummer er harry uansett, men en smule mindre på landet, enn i bygatene. Minimalt, riktignok .

Den der rosa det var link til viser forøvrig at hummer og fartshumper ikke alltid er helt forenelig, det heller

Gammel 29-11-07, 19:17   #2
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Du har forsåvidt rett i at bilen egner seg bedre for veier uten fartshumper og 30-sone . Og Hummer er harry uansett, men en smule mindre på landet, enn i bygatene. Minimalt, riktignok .

Den der rosa det var link til viser forøvrig at hummer og fartshumper ikke alltid er helt forenelig, det heller

Jeg har ikke akkurat sagt at jeg synes den lange der var fin heller - og ikke rosa

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 09:13   #3
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har drømmebilen i Volvo XC90, men jeg skulle ønske den kunne komme i en mer miljøvennlig utgave.

Bil nr. 2 skal byttes ut i en eller annen hybridbil, men det er jo alltid et eller annet galt med dem som gjør at de ikke er så miljøvennlige likevel så vi har ikke funnet noen smarte kjøp enda... (i tillegg må den romme 3 barnestoler/puter, så ja...).

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 09:24   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Og siden jeg titter langt etter hver VW Corrado i byen, så skjønner jeg at jeg savner den vi hadde før vi fikk barn.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 12:33   #5
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Noen ganger skulle jeg gjerne hatt en slik:

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 12:58   #6
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
B@mbi er litt kul
Standard

http://www.miljobil.no/

Smart som Elbil kunne jeg tenkt meg

Skulle jeg tenkt mer plass sliter jeg litt med å velge mellom Nissan Qashqai
http://www.nissan.no/home/vehicles/p...html?ln=/no_NO som er den beste bilen jeg har kjørt

og Ford S-max titanium i Tango rød! http://www.ford.no/ns7/smax/-/smax_config_iapp/-/-/-/-

Gammel 30-11-07, 12:59   #7
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Noen ganger skulle jeg gjerne hatt en slik:

DENNE er fin den, men den skulle vært rød

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 13:01   #8
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

DENNE er fin den, men den skulle vært rød

Eller racing green, metallic.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 13:03   #9
Left
Passiv

Standard

Hvis man skal være realistisk, så hadde det vel blitt noe sånt:

http://www.renault.no/no/Biler/Famil...oter-360-.aspx

Hummer-drømmen er deilig, men jeg hadde ikke kjøpt den om jeg trengte en bil til familien. Desverre får jeg si.

Renault Espace er egentlig jæ...! stygg, men du verden så praktisk og bra bil - da betyr det ikke så mye hvordan den ser ut.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.