Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-07, 22:11   #281
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

-Jeg har sett opptil flere episoder av top model. Og flirte godt da en kollega bekjente at han også så på det.
-Jeg drikker gjerne vin fra pappdunk.

Å ja. Pappvin og Top Model, ja.
*erklærer seg skyldig*

Gammel 29-11-07, 02:37   #282
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

æsj, jeg festrøyker... Det er harry!
Også har jeg etter en lang sykdomsperiode fått en grei oversikt på hva som skjer i Salem..( i gode og onde dager) Det er hvertfall harry!!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 14:49   #283
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Vet ikke hvor harry jeg er:
-Jeg har rett ned glitter og norske flagg på juletreet. Men selv synes jeg det er mer harry med tematrær.
-Jeg har minst to voksduker med glorete motiv.
-Jeg har sett opptil flere episoder av top model. Og flirte godt da en kollega bekjente at han også så på det.
-Jeg drikker gjerne vin fra pappdunk.
-Og jeg skyller gjerne ned vinen med et glass Pepsi Max (m. sitron)

Rett-ned-glitter har jeg ikke, jeg liker at glitret ligger sånn dandert bortover sånn at man får en ide om at det er snø. Ellers kan jeg i grunnen signere alt - inklusive det å skylle ned vinen med Pepsi Max (riktignok den uten sitron ) - jeg er nøye på å få balansert væskeinntaket, ja!

Og nå er jeg spent... er det harry å brygge sin egen vin med sett fra Europris? Hvis ja... vel, vel, den ble faktisk riktig god! Og det var morsomt å brygge 23 liter med vin på badet!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 15:06   #284
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Og nå er jeg spent... er det harry å brygge sin egen vin med sett fra Europris?

Kanskje litt.

Gammel 29-11-07, 17:31   #285
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja. Har man mer til overs, så har man mer til overs.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 17:36   #286
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Top Model, ja, for ikke å glemme.

Jeg føler at det går en nærmest usynlig linje mellom det å være harry og det å være kjerring. Personlig samler jeg kjerringpoeng som bare rakkern, så da er jeg kanskje ikke langt unna å samle harrypoeng også?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 17:45   #287
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Hvis det er Harry å dra til Svinesund, så er jeg blodharry. Vi er der minimum en gang i måneden.
Men jeg handler verken tobakk, kjøtt, alkohol (joda, en sjelden gang så) eller billig brus. Jeg handler helsekost, økologiske varer som ikke er så lett tilgjengelig i Norge, Royal Canin kattemat, og merkeklær til ungene (Reima, Levis, etc. ).

Ellers så må min mest harry egenskap være at jeg hører mye på Johnny Cash.

Sist redigert av Fruktflua : 29-11-07 kl 17:50.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:21   #288
Ma Dalton
Hupp!

Ma Dalton sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ma Dalton er litt kul
Standard

Johnny Cash er vel egentlig blitt hipt igjen, har det ikke?

På tide å erkjenne sine harry-synder:

• ser gjerne litt Glamour i ny og ne, (nå holder det jo egentlig å se det en gang i halvåret for å få med seg storyen..) Hotel Cæsar går også ned.
  • klarer ikke å slutte å elske puddel-rock. Billetter til Bon Jovi på Ullevål er kjøpt inn
  • Synes karaoke er gøy, men helst når jeg er på en snurr.
  • Smugspiser av og til på McDonalds og Burger King, og synes det er godt.
  • Sånn som jeg husker det, så synes jeg karsk er godt! (men sikkert 7-8 år siden jeg drakk det sist.)
  • Elsker å lese Se og Hør på venterom (men kjøper bare når jeg er syk, og i påska. Merkelig skikk.)
Det er mine bekjennelser så langt, men det finnes sikkert mange, mange fler....

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 21:21   #289
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg heter nolo, og jeg har adventsstake med lysmansjetter. Sånn, det var ikke så vanskelig som jeg fryktet å fortelle det, og jeg oppfordrer herved andre juleharyer å stå fram. Sammen er vi sterke.

Står også fram! Ingen advent uten.

Gammel 29-11-07, 22:51   #290
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har adventsstake av den aller simpleste sorten, men lysmansjettene har jeg for lengst tatt bort. I stedet vikler jeg en "perletråd" fra Nille e.l. rundt lysene.

Gammel 30-11-07, 08:14   #291
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Juleharry ja...

Jeg ønsker meg en sånn "snurreengleplingplonglysestake". En slik i messing, med fire lys, engler som snurrer rundt og noe greier som dinger mens englene snurrer.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 08:20   #292
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ma Dalton, her.

Johnny Cash er vel egentlig blitt hipt igjen, har det ikke?

Joda, men her hørte vi på Cash da det var på sitt minst hippe.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 11:36   #293
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg viser fram halve puppene når jeg er på julebord med mannen. Det er veeeeeldig harry, synes jeg, men mannen min liker det, da...

Hehe, jeg har kjøpt den kanonsexy julebordskjolen til min kjæres julebord. Mannen likte den veldig godt, så jeg da jeg prøvde den på .

Gammel 30-11-07, 12:09   #294
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juleharry ja...

Jeg ønsker meg en sånn "snurreengleplingplonglysestake". En slik i messing, med fire lys, engler som snurrer rundt og noe greier som dinger mens englene snurrer.

Det er da ikke harry. Det er nostalgi.

Gammel 30-11-07, 12:51   #295
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er da ikke harry. Det er nostalgi.

Er det? Sist jeg så slike tror jeg de kostet et par tiere på Plantasjen, Europris eller Nille, så jeg kjente meg nesten ulovlig harry som virkelig ønsket meg det.

Gammel 30-11-07, 12:53   #296
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde sånn englelysestake da jeg var liten og jeg elsket den. :nostalgisk: Den fikk aldri brenne særlig lenge til min store sorg. Mamma og pappa ble hu'gæærne av den pling-plongingen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 13:03   #297
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Vi hadde sånn englelysestake da jeg var liten og jeg elsket den. :nostalgisk: Den fikk aldri brenne særlig lenge til min store sorg. Mamma og pappa ble hu'gæærne av den pling-plongingen.

Jeg kjøpte en på Samvirkelaget da jeg var fire. Tror jeg brukte ganske mye av bursdagspengene mine på den, og den var vidunderlig nydelig. -Men den gikk i stykker etter hvert, og selv om jeg sparte på delene ble den aldri reparert og fin igjen. De jeg har sett senere har ikke vært på langt nær så fine, så jeg har ikke kjøpt.

Men dere har nok rett i at ønsket er mer nostalgisk enn harry.

Gammel 30-11-07, 13:22   #298
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn lysestake har jeg også! Jeg fikk til jul etter å ha ønsket meg det en stund. Den kunne også gjøres om til bursdags-lysestake, da byttet man ut englene med tivolihester.

Mamma prøver å prakke den på meg hver jul jeg er hjemme, men jeg lar den være der så lenge som mulig. Ser for meg at Glitterbarnet ville elsket den, men at vi hadde blitt sprø av plingplongen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 13:42   #299
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde sånn da jeg var liten. Jeg aner ikke hvor den ble av.

Gammel 30-11-07, 13:43   #300
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Ojda. Den smileyen var litt i overkant. Jeg lette egentlig etter den blå med plaster i pannen.

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.