|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#281 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?
Å ja. Pappvin og Top Model, ja.
![]() |
![]() |
#282 |
Fjott
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?æsj, jeg festrøyker... Det er harry!
![]() |
#283 |
Ustabil
|
Rett-ned-glitter har jeg ikke, jeg liker at glitret ligger sånn dandert bortover sånn at man får en ide om at det er snø. Ellers kan jeg i grunnen signere alt - inklusive det å skylle ned vinen med Pepsi Max (riktignok den uten sitron |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Mother of Dragons
|
Kanskje litt.
![]() |
#286 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Top Model, ja, for ikke å glemme.
![]() |
#287 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Hvis det er Harry å dra til Svinesund, så er jeg blodharry. Vi er der minimum en gang i måneden. Sist redigert av Fruktflua : 29-11-07 kl 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Johnny Cash er vel egentlig blitt hipt igjen, har det ikke?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
En Som Trener
|
Står også fram! Ingen advent uten.
![]() |
#290 |
intro
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Jeg har adventsstake av den aller simpleste sorten, men lysmansjettene har jeg for lengst tatt bort. I stedet vikler jeg en "perletråd" fra Nille e.l. rundt lysene.
![]() |
![]() |
#291 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Juleharry ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Shake it out!
|
Hehe, jeg har kjøpt den kanonsexy julebordskjolen til min kjæres julebord. Mannen likte den veldig godt, så jeg da jeg prøvde den på
![]() |
#294 |
frakoblet
|
Det er da ikke harry. Det er nostalgi.
![]() |
#295 |
|
Er det? Sist jeg så slike tror jeg de kostet et par tiere på Plantasjen, Europris eller Nille, så jeg kjente meg nesten ulovlig harry som virkelig ønsket meg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Vi hadde sånn englelysestake da jeg var liten og jeg elsket den. :nostalgisk: Den fikk aldri brenne særlig lenge til min store sorg. Mamma og pappa ble hu'gæærne av den pling-plongingen.
![]() |
#297 |
|
Jeg kjøpte en på Samvirkelaget da jeg var fire. Tror jeg brukte ganske mye av bursdagspengene mine på den, og den var vidunderlig nydelig. -Men den gikk i stykker etter hvert, og selv om jeg sparte på delene ble den aldri reparert og fin igjen. De jeg har sett senere har ikke vært på langt nær så fine, så jeg har ikke kjøpt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Sånn lysestake har jeg også! Jeg fikk til jul etter å ha ønsket meg det en stund. Den kunne også gjøres om til bursdags-lysestake, da byttet man ut englene med tivolihester.
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|