Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-07, 12:28   #241
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Ah! Slippers. Badesko, lissom?
Slipperser brukes overalt, også på butikken. Man bor da på bøgda.

Sånne har jeg.

Pfff. Jeg har slitt ut fire par. Minst.

Vinner jeg harrykonkransen, eller?

Ja, men du liker fotball, så du er nesten tilgitt. Jeg har innimellom æren av å fly fotball-landslaget hit og dit i forskj. ærend. Noen ganger reiser de riktig så stilige med dress og skjorte, andre ganger er det joggedress, slippers med hvite hvite sokker....og mange av dem snuser, og de aller fleste spiller kort.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 12:38   #242
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei,dessverre Slike staker av tre med plastikk lysmansjetter er og blir harry. Uansett pris.

Jeg heter nolo, og jeg har adventsstake med lysmansjetter. Sånn, det var ikke så vanskelig som jeg fryktet å fortelle det, og jeg oppfordrer herved andre juleharyer å stå fram. Sammen er vi sterke.

Gammel 23-11-07, 13:24   #243
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Mange som har reagert på min påstand om de greiene der gitt. Kult. Føler meg sjikkeli impårtant nå.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 13:28   #244
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Ah! Slippers. Badesko, lissom?
Slipperser brukes overalt, også på butikken. Man bor da på bøgda.

Sånne har jeg.

Pfff. Jeg har slitt ut fire par. Minst.

Vinner jeg harrykonkransen, eller?

Da vinner jeg sammen med deg!

Om sommeren slenger jeg gjerne dem på meg om jeg skal på butikken, og jeg synes de er veldig gode å gå i rundt om i huset til hverdags.

For øyeblikket har jeg ikke addidas, men H2O.

:blir mer og mer harry, og mer og mer stolt:

Gammel 23-11-07, 17:59   #245
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg heter nolo, og jeg har adventsstake med lysmansjetter. Sånn, det var ikke så vanskelig som jeg fryktet å fortelle det, og jeg oppfordrer herved andre juleharyer å stå fram. Sammen er vi sterke.

Jeg har allerede tilstått å ha to og være stolt av det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 18:06   #246
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har allerede tilstått å ha to og være stolt av det.

Jeg har også to, og jeg skjems ikke over det, nei.

Gammel 23-11-07, 18:10   #247
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg vil vel påstå at det mest harry ved meg er min tilbøyelighet til å begynne å sippe når jeg hører DDE synge "E6" - og, ja, jeg kan teksten og jeg synger med.

Jeg skulle til å skrive at den var for ille, og at dette går på vennskapet løs. Men så kom jeg på at jeg jo liker spaghetti på boks, og da er vi vel skuls?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 18:24   #248
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Er det lov å gå på butikken i Crocks da?
Eller helsesko som feks. Scholl?

Gammel 23-11-07, 18:39   #249
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg viser fram halve puppene når jeg er på julebord med mannen. Det er veeeeeldig harry, synes jeg, men mannen min liker det, da...

slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 19:17   #250
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg viser fram halve puppene når jeg er på julebord med mannen. Det er veeeeeldig harry, synes jeg, men mannen min liker det, da...

Hm. Mannen min liker veldig dårlig når jeg gjør det. Imidlertid liker han veldig godt når mine venninner gjør det. Sluts.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 19:24   #251
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hm. Mannen min liker veldig dårlig når jeg gjør det. Imidlertid liker han veldig godt når mine venninner gjør det. Sluts.

Det må kalles dobbeltmoral…av mannen din altså.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 19:42   #252
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde tenkt å bidra med at jeg kan være litt harry, men nå tror jeg at jeg er blodharry++.

Har singstar, har ikke sunget selv da..
Har playstation spill hvor man må ligge på kne og virkelig spille luftgitar, been there, done that..
Kvier meg ikke for en harrytur..
Har 3 tattiser, tar gjerne flere
Mannen har flere tattiser, også Liverpool tattis.

Har komplimenterende venninner
1 bil og lastebilmekaniker
1 som nesten ble forskalingsnekker, men hun røyker hvertfall rullings..(må jo være +)
og hun har også 4 tattiser.
1 tømrer, har tattiser
1 buss og lastebilsjåfør, har tattis.

har harrye julelysestaker
Og blir ganske så vulgærfull når jeg først setter igang, men det er heldigvis skikkelig sjeldent.

:skikkelig fornøyd med innlegg:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 13:09   #253
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg skulle til å skrive at den var for ille, og at dette går på vennskapet løs. Men så kom jeg på at jeg jo liker spaghetti på boks, og da er vi vel skuls?

Spaghetti på boks?! Det kaller jeg å banne i gourmettempelet og er helt klart på Harrylinje med DDE. Men, ok. Vi er skuls.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 13:25   #254
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også spagetti på boks. Aner ikke hvorfor, men sånn er det. Det har åpenbart ingenting med ordentlig pasta å gjøre.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 20:39   #255
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser Top Model. :in progress:

Gammel 26-11-07, 22:07   #256
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det må kalles dobbeltmoral…av mannen din altså.

Dobbeltmoral er vel dobbelt så bra? Eller ...

Jeg gikk på skolen med adidasslipperser, og vi var mange som gjorde det. I tillegg hadde vi joggebukser med kne.
Jeg var så full en gang at jeg krsæjet med dusjen da jeg måtte spy, og på vei fra doen til vasken kræsjet jeg en gang til slik at jeg fikk det hornet i panna, full som jeg var ropte jeg på venninna mi for å få litt is til å legge på, og vekket hele hotellet samtidig, men venninna mi hørte ingenting ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 23:10   #257
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kom jeg på hva min mest harry egenskap er. Jeg liker snurring på boks. Det hender jeg kjøper det og steker det med masse løk og hvitløk og strør på ost.

Gammel 26-11-07, 23:14   #258
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå kom jeg på hva min mest harry egenskap er. Jeg liker snurring på boks. Det hender jeg kjøper det og steker det med masse løk og hvitløk og strør på ost.

Snurring? Er det noe a la Forsvarets RSP (Rester av Sprengt Personell)?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 23:15   #259
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Snurring? Er det noe a la Forsvarets RSP (Rester av Sprengt Personell)?

Antageligvis.

Gammel 26-11-07, 23:27   #260
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Nesten litt sånn :

Mobber du lua mi?!

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg vil vel påstå at det mest harry ved meg er min tilbøyelighet til å begynne å sippe når jeg hører DDE synge "E6" - og, ja, jeg kan teksten og jeg synger med.

Ikke si at du også gjør det. Jeg blir skikkelig gråtkvalt og snufsete.

Jeg klarte til og med å begynne å snufse i lunsjen da noen brukte den sangen som et eksempel på hva som var harry dainsbainnmusikk.

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.