Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

NAVs måte å skrive brev på ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-07, 12:34   #11
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NAVs måte å skrive brev på ...

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Lykke til videre!

Vil bare understreke at 1 undervisningstime = 1,44 vanlige timer kun gjelder på barnetrinnet. På ungdomstrinnet og i vg. skole er det vel ulike omregningstall for ulike fag, så der er det enda mer infløkt. Dette burde de ha fortalt deg når du sa fra at du skulle jobbe i skolen. Og når du til og med understreket at du var redd for å gjøre feil burde de ha tatt hele greia med deg trinn for trinn.

Da jeg meldte meg til NAV nå var det ingen som forklarte meg dette før jeg spurte selv. Saksbehandleren hadde ikke oversikt, og måtte ringe rundt for å finne de rette omregningstallene, så har de like dårlig oversikt hos deg er det ikke rart om ikke alle opplysninger er kommet fram til deg.

Takk. Jeg har kun jobbet som vikar på barnetrinnet.

Saksbehandleren som hjalp meg siden hun jeg har nå ikke var på jobb sa at han ikke skjønte dette med 26 timer helt, men han skulle undersøke med hovedkontoret. Da jeg snakket med ham senere sa han bare at 26 timer er full jobb for en lærer. Fortsatt skjønte ikke jeg at 1 time ikke er 1 time når man registrerer på meldekortet. Dette burde jeg fått forklart, men han skjønte kanskje ikke dette selv. Hun som er min saksbehandler sa, som sagt, heller ikke noe. Det som er dumt er at jeg kan ikke bevise dette. Jeg håper ikke det blir et problem, men samtidig så bør jo de kunne bevise det motsatte også. Bevisbyrden kan jo ikke bare ligge på meg.....håper jeg.

Sist redigert av Jessica : 25-11-07 kl 12:53.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.