Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

NAVs måte å skrive brev på ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-07, 01:01   #11
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NAVs måte å skrive brev på ...

Jeg jobber ikke der, men kjenner godt til systemet og denne type saker. Det jeg mente var ikke at jeg ikke skjønner at slike brev kan være og er støtende, det har jeg full forståelse for og er enig med deg i. Men, det jeg ville ha frem var at det har lite hensikt å skrive en formell klage på vedtaket, dersom du har tenkt å godta selve tilbakebetalingen. Du kan klage på saksbehandler, men det må i såfall gjøres til saksbehandlerens overordnede og ikke til klageinstansen som behandler selve vedtaket, altså om det grunnlag for å kreve pengene tilbake eller ikke. De behandler ikke spørsmålet om hvordan brevet er utformet.

Klager du på vedtaket til klageinstansen, så må det være en klage basert på om du faktisk forsto eller burde forstått. Hvis du mener at du var i god tro, i lovens forstand, så er det jo helt klart at du bør klage på selve vedtaket og bestride at det er grunnlag for tilbakekreving.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.